نسخه لوکس نوکیا 3310

نسخه لوکس نوکیا 3310 منقش به چهره ترامپ و پوتین معرفی شد

کمپانی روسی خاویار (Caviar) که در زمینه طراحی گوشی های سفارشی فعالیت دارد، از نسخه لوکس نوکیا 3310 به مناسبت دیدار قریب‌الوقوع سران دو کشور امریکا و روسیه رونمایی کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، فردا ملاقات مهمی را با همتای روس خود در هلسینکی فنلاند در پیش دارد و احتمالا بر سر موضوعاتی از قبیل ماجرای دخالت روسیه در انتخابات امریکا، مناقشه هسته‌ای کره شمالی، جنگ سوریه و تحولات خاورمیانه با او به گفتگو خواهد پرداخت. اما کمپانی Caviar با رونمایی از تازه‌ترین نسخه لوکس نوکیا 3310 موسوم به Peacemakers (میانجی‌گران صلح) به استقبال این نشست رفته است.

نسخه لوکس نوکیا 3310

این گوشی لوکس و طلاکاری شده، بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد و چهره رهبران دو کشور در حالی که به یک سو خیره شده‌اند، با طلای 24 عیار روی قاب پشتی آن نقش بسته است.

این نسخه لوکس نوکیا 3310 معادل 2610 دلار قیمت‌گذاری شده است

نسخه Peacemakers مشخصات فنی متمایزی از مدل معمولی ندارد و همان نوکیا 3310 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 3G است. البته به گفته‌ی کمپانی سازنده، کاربرد تکنیک PVD (لایه نشانی بخار فیزیکی) در روند تولید، سبب افزایش مقاومت دستگاه نسبت به پوسیدگی شده است.

سال گذشته نیز این کمپانی یک نسخه سفارشی از نوکیا 3310 را به مناسبت دیدار ترامپ و پوتین در حاشیه اجلاس جی-20، با قیمتی حدود 2500 دلار در معرض فروش قرار داده بود. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه Peacemakers به تعداد محدود عرضه خواهد شد یا خیر؛ اما Caviar اعلام کرده است که دو دستگاه نخست را به روسای جمهور دو کشور هدیه می‌دهد و از تاریخ پنجم مرداد ماه، فروش این نسخه لوکس نوکیا 3310 را به علاقه‌مندان آغاز خواهد کرد.