تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ

تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ امتیاز 4000 را در Geekbench رد کرد

تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ (Samsung Exynos 9810) موجود در گوشی گلکسی اس 9 پلاس موفق به کسب امتیاز 4004 در آزمایش تک هسته‌ای سایت گیک بنچ شده است که خبر از نزدیک شدن به عملکرد آیفون ایکس اپل می‌دهد.

تراشه A11 Bionic اپل در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تراشه‌ها در یک دیوایس موبایلی است. تا بدین لحظه هیچ یک از سازندگان اندرویدی موفق نشده‌اند از نظر عملکرد آن را پشت سر بگذارند، با این حال به لطف تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ به نظر می‌رسد این شکاف باریک‌تر از گذشته خواهد شد.

بنچمارک جدید تراشه اگزینوس 9810

تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ

برای نخستین بار، یک تراشه اندرویدی موفق به گذر کردن از امتیاز 4000 در حالت تک هسته‌ای آزمایش‌های سایت Geekbench شده است. گوشی مورد آزمایش قرار گرفته یک دستگاه گلکسی اس 9 پلاس بوده است. گلکسی اس 9 پلاس موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 4004 را به نام خود ثبت کند. این می‌تواند یک پیشرفت جذاب برای یک گوشی اندرویدی باشد،‌ اما همچنان نتوانسته به قلمرو آیفون ایکس اپل وارد شود. با جستجوی ساده‌ای از امتیازهای کسب شده توسط آخرین پرچمدار اپل در Geekbench می‌توانید به وضوح ببینید که آن بارها از امتیاز 4000 گذر کرده است.

اینطور به نظر می‌رسد که گلکسی اس 9 پلاس مورد استفاده قرار گرفته در این آزمایش اورکلاک شده از فرکانس پایه 2.0 گیگاهرتزی و 1.79 گیگاهرتزی بوده است. چرا که در آزمایش‌های پیشین امتیاز حالت تک هسته‌ای این گوشی نتوانسته بود از چهار هزار عبور کند. این گوشی همچنان از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. امتیاز حالت چند هسته‌ای آن نیز بسیار مناسب بوده و عدد 10012 است.

تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ به نظر می‌رسد بر روی فبلت گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)‌ که ماه آینده معرفی می‌شود نیز مورد استفاده قرار گیرد. پیشتر شاهد انتشار نتایج امتیازهای این فبلت در گیک بنچ بودیم، اما تا بدین لحظه امتیازهای به دست آمده هنوز هیجان انگیز نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اس 9 توی اکثر آزمایشا و مقایسه ها مغلوب شده بود دیگ با این چیزا قابل جبران نیس

  2. مگه فقط همین یه چیزش خوب باشه