ساعت هوشمند جدید امپریو آرمانی

ساعت هوشمند جدید امپریو آرمانی با قیمت 295 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند جدید امپریو آرمانی با نام “Emporio Armani Connected 2018” معرفی شد. در ادامه، با مشخصات، امکانات و قیمت این ساعت هوشمند آشنا خواهیم شد.

کمپانی ایتالیایی آرمانی برای آن‌که ثابت کند نسل جدید این ساعت در مقایسه با قبل، یک گام رو به جلو محسوب می‌شود، GPS و حسگر ضربان قلب را به Connected 2018 اضافه کرده است؛ هرچند، این قابلیت‌ها را در بسیاری از محصولات امروزی هم می‌توان پیدا کرد. به لطف مقاومت در برابر نفوذ آب، خریداران با خیال آسوده می‌توانند از این ساعت هنگام شنا یا در هوای بارانی استفاده کنند. برای خرید از طریق گوگل پلی هم نیازی به نگرانی نخواهد بود چرا که ساعت هوشمند جدید امپریو آرمانی به NFC مجهز شده است. گوگل اسیستنت نیز بار دیگر به عنوان یکی از بخش‌های اصلی دستگاه در خدمت کاربران است.

علی‌رغم تمام ویژگی‌های جدید و به خاطر عدم وجود پردازنده‌های مخصوص گجت های پوشیدنی، Emporio Armani Connected 2018 مثل نسل اول از تراشه اسنپدراگون W2100 قدرت می‌گیرد. محصول پیش رو ضمن بهره‌گیری از Wear OS، با تمام گوشی های مجهز به اندروید 4.4 کیت کت یا بالاتر و آی او اس 9.3 یا جدیدتر سازگاری کامل دارد.

در رابطه با زمان عرضه و قیمت، سازندگان می‌گویند این ساعت هوشمند پیش از پایان ماه جاری میلادی و با قیمت پایه 295 دلار به دست کاربران خواهد رسید. در ادامه می‌توانید عکس‌های این ساعت جدید را تماشا کنید.

تصاویر ساعت هوشمند جدید امپریو آرمانی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر زشت و زمخته