پیشرفت در علم پزشکی

13 پیشرفت در علم پزشکی که زندگی را دست‌خوش تغییر می‌کند (گجت تی وی)

طی سال‌های اخیر، سرعت پیشرفت در علم پزشکی بیشتر از هر زمان دیگری بوده و دانشمندان به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند که بدون شک، زندگی انسان‌ها را دست‌خوش تغییر می‌کند. در ادامه، 13 مورد از این دستاوردها را معرفی خواهیم کرد.

فناوری در هر زمینه‌ای به کمک بشر می‌آید و تفاوتی ندارد که از تکنولوژی های جدید در چه زمینه‌ای استفاده شود. طی چند سال اخیر، محققان با کمک فناوری ها و ابزارهای جدید موفق به توسعه و معرفی وسایل، سیستم‌ها و روش‌های جدیدی شده‌اند که می‌تواند به بسیاری از بیماران، یک زندگی تازه ببخشد.

از روش‌های جدید جراحی تا ابزارهای پوشیدنی کاربردی برای رفع نقص عضو، همه و همه از دستاوردهایی بزرگ در علم پزشکی هستند که قطعا آینده را متحول خواهند کرد. در ویدیوی اختصاصی گجت نیوز، با 13 مورد از این پیشرفت‌ها آشنا خواهیم شد.

13 پیشرفت در علم پزشکی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. احساس میشه تا ده سال اینده دو بیماری مهلک .بیماریهای دریچه ای قلبی و سرطانهای کبد و معده به طور کامل ، درمان بشند …

  2. بیماران لاعلاج متوجه این موضوع هستن که صحبت هایی که در مورد پیشرفت سریع غلم پزشکی گفته میشه همش الکی و کذب هست.

    در حال حاضر هم اکثر بیماری ها درمان قطعی ندارن و درمان ها هم فقط برای مقابله و کنار آمدن بیمار با درد و رنج هست. ضمن اینکه در بین این همه امراض فقط یک بیماری میتونه انسان رو از موقعیت هایی که باید داشته باشه منع کنه و از نظر روحی هم آثار مخربی میگذاره.

    من نمیدونم وقتی علم پزشکی به شدت ضعیف و ناتوان هست چرا یه مشت آدم بی خبر و جاهل با موضوع اتانازی مخالفت میکنند و در مورد ادامه زندگی انسان های رجز کشیده تصمیم گیری میکنن و یا خودکشی را جرم محسوب میکنن.

    لعنت به این دنیا و….

  3. پزشکی علم عشقو فداکاریه

  4. دمشون گرم ایول دارن خدا حفظشون کنه

  5. درحالی که ما خودمونم به فکر خودمون نیستیم اینا جونشونو برا ادم میدن