سرفیس فون

مایکروسافت برنامه‌ای برای عرضه سرفیس فون ندارد!

پانوس پانای (Panos Panay) در مصاحبه‌ای جدید، آب پاکی را روی دست طرفداران موبایل انعطاف پذیر مایکروسافت یعنی سرفیس فون ریخت و اعلام کرد شرکت، نیازی به این گوشی ندارد.

شایعات مربوط به گوشی منعطف مایکروسافت چندین سال است که دست به دست میان وب‌سایت‌های مختلف می‌چرخد. اما طی چند ماه اخیر، بسیاری از کاربران با انتشار گزارش‌های متعدد از احتمال معرفی این تلفن هوشمند صحبت کردند. در ادامه، این موضوع با افشای ایمیلی داخلی و اشاره به یک دستگاه جیبی از سری Surface، داغ‌تر از همیشه شد. اما صحبت‌های اخیر پانوس پانای می‌تواند به یک‌باره تمام شایعات و گزارش‌های سال‌های اخیر را رد کند.

ما می‌دانیم این خبر برای افرادی که سخت در انتظار ورود موبایل افسانه‌ای سرفیس فون به بازار بودند، ناراحت‌کننده است، اما در این پادکست، زمانی که در مورد برنامه‌های آینده مایکروسافت و مسیر حرکت آن سوالاتی طرح شد، پانای این‌گونه پاسخ داد: «خب من نمی‌گویم که آن شامل سرفیس فون می‌شود.» در واقع، نه‌تنها او اضافه کرد که فرم‌های جدید در حال طراحی در ردموند شامل Surface Phone نمی‌شود، بلکه پانای گفت مایکروسافت در این راه به چنین دستگاهی نیاز ندارد.

این مدیر ارشد اعلام کرد محصولات آینده مایکروسافت روی ارتباطات متمرکز خواهند بود، اما نه به شکلی که ما این کلمه را می‌شناسیم. او گفت نحوه ارتباط برقرار کردن مردم تکامل خواهد یافت. این موضوع با شایعات پیرامون قابلیت‌های تلفنی محصول جدید اهالی ردموند هم‌خوانی دارد، ولی این دستگاه یک موبایل نخواهد بود.

به هر صورت، اگر تصور می‌کردید که دستگاهی با اسم رمز “Andromeda” از سال آینده روانه بازار خواهد شد، باید گفت صحبت‌های پانای خلاف آن را نشان می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*