پژو 2008

تکلیف خودروهای پژو 2008 ثبت نام شده بعد از خروج پژو از ایران چیست؟

مدیرعامل شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه) با اعلام این که تمام خودروهای پژو 2008 ثبت نام شده در برنامه پیش فروش به مشتریان تحویل داده می‌شود، از مشتریان بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرد.

محمدرضا معتمد، مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) از خریداران خودروی پژو 2008 به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی عذرخواهی کرد و گفت این شرکت متعهد به تحویل تمامی خودروهای 2008 ثبت نام شده در برنامه پیش فروش است و مشتریان هیچ نگرانی در خصوص تولید و تحویل محصولات نداشته باشند.

مدیرعامل ایکاپ در ادامه افزود به منظور پاسخگویی بهتر و مناسب‌تر، مشتریان می‌توانند ضمن استفاده از کانال‌های قبلی تماس برای سوالات حضوری به محل مدیریت ارتباط با مشتریان ایکاپ در تقاطع یادگار امام و خیابان آزادی مراجعه کنند.

5 هزار دستگاه پژو 2008 به مشتریان تحویل داده شد

پژو 2008 اولین محصول تولیدی مشترک ایران خودرو و پژو است که تولید آن از اردیبهشت سال گذشته آغاز شد و تاکنون بیش از 5 هزار دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شده است، اما با خروج شرکت خودروسازی پژو فرانسه از ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا، پیش‌بینی می‌شد مشکلاتی در راه تولید و تحویل این خودرو به مشتریان به وجود بیاید.

این در حالی است که در روز گذشته، یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد شرکت‌های رنو و پژو سیتروئن در صورتی که قراردادهایشان را فسخ و ایران را ترک کنند باید غرامت بپردازند. این شرکت‌ها باید به قراردادهای خود پایبند باشند و اگر یک جانبه از ایران بروند، ما از نظر حقوقی در دادگاه‌های بین‌المللی به دنبال دریافت حقمان خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام
    تاریخ تحویل خودروی ۲۰۰۸ بنده اردیبهشت ۹۷بوده ولی تا الان هیچ خبری نشده لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم

  2. با سلامتاریخ تحویل پژو 2008 من اردیبهشت 97 بوده که تا امروز 97/9/19 خبری از تحویل ان وجود ندارد
    اطلاعی از تحویل پژو 2008 دارید؟

  3. سلام
    گجت نیوز عزیز لطفا در مورد تحویل ثبت نامی های ال نود هم پیگیری بفرمایید.
    آبان نود و شش ثبت نام کردم به شرط تحویل در اردیبهشت.
    الان داره تیرماه هم تموم میشه ولی هیچ کس پاسخ درستی نمیده…
    پیگیریهامون هم بی نتیجه است چون اینجا ایرانه…

  4. لابد ب جای اینم میخوان ال نود بدن بهشون

  5. ایناصلا به ماربطی نداره که چی بشه برن یا نرن گم شن به درک واصل شن