دوربین وان پلاس 6

دوربین وان پلاس 6 در DxOMark آیفون 8 پلاس را شکست داد

دوربین وان پلاس 6 (OnePlus 6) موفق شده امتیاز کلی 96 را از سایت DxOMark کسب کند که آن را بالاتر از گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس قرار می‌دهد.

وان پلاس 6 آخرین پرچمدار شرکت چینی وان پلاس است که چندی از عرضه آن می‌گذرد. در حالی که شاید هنوز بسیاری از کاربران در انتخاب آن برای یک گوشی جدید تردید دارند، حال آزمایش‌های صورت گرفته بر روی دوربین وان پلاس 6 نویدبخش آینده‌ی خوبی برای این گوشی چینی است. نتایج بررسی‌های انجام گرفته از سوی کارشناسان سایت DxOMark بر روی دوربین وان پلاس 6 بسیار خوب بوده است. این گوشی موفق شده امتیاز بالاتری از گلکسی نوت 8، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را گرفته و تنها 1 امتیاز کمتر از آیفون ایکس اپل دریافت کند. چنین آماری برای یک گوشی که چند صد دلار ارزان‌تر از رقبا است جذاب نیست؟

امتیاز دوربین وان پلاس 6 در DxOMark

دوربین وان پلاس 6

موردی که باعث شده دوربین وان پلاس 6 امتیاز بالاتری نگیرد، در واقع عملکرد آن در بخش فیلمبرداری بوده است. این گوشی موفق به کسب امتیاز 100 در عکاسی شده است، اما این امتیاز برای فیلمبرداری، 87 بوده است. پس در حالی که دوربین وان پلاس 6 در بخش فیلمبرداری 9 امتیاز کمتر از گوشی گوگل پیکسل 2 دریافت کرده است، اما در بخش عکاسی یک امتیاز بیشتر را تصاحب کرده است.

این دوربین برای فوکوس خودکار سریع خودش مورد تحسین قرار گرفته و امتیاز 100 را دریافت کرده است. با این حال نباید از ورودی نور قابل اعتماد،‌ رنگ‌های زنده به علاوه عملکرد خوب در فلاش آن نیز ساده گذشت. اگرچه برخی از مناطق ممکن است در شرایط نوری کم دارای نویز باشند و دوربین بعضی اوقات جزئیات خوب را نیز از دست بدهد که چنین مواردی طبیعی است.

قدرت فوکوس خودکار این دوربین در فیلمبرداری نیز بالا است، اما کارآمدی تثبیت کنندگی آن کم بوده و سطح نویز آن نیز پایین است. با تمام این تفاسیر به هیچ عنوان تصاویر ثبت شده با این دوربین بد نیستند و می‌توان آن را با بزرگان بازار مقایسه کرد. شما می‌توانید بررسی کامل دوربین وان پلاس 6 را در سایت DxO Labs مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وان پلاس ترکونده حتی بهتر از هوآوی

  2. اینم مص بقیه همش دروغه هیچی سامسونگ نمیشه