گلکسی نوت 9

اولین تصاویر گلکسی نوت 9 سامسونگ در دنیای واقعی رویت شد

نخستین سری تصاویر گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) در دنیای واقعی پیش از رونمایی رسمی گوشی رویت شد. این موضوع نشان می‌دهد چیزی تا زمانی معرفی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 باقی نمانده است.

روز گذشته شاهد عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9 سامسونگ بودیم که این گوشی را از تمامی زوایا نشان می‌داد و حالا نوبت به آن رسیده تا این محصول را در دنیای واقعی نیز مشاهده کنیم. خوشبختانه طی این دو تصویر، به طور کامل می‌توان شایعات پیشین پیرامون سبک طراحی پنل پشتی و پنل جلویی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 را ارزیابی کرد و صحتشان را سنجید.

تا امروز اخبار زیادی به شباهت بالای این گوشی با گلکسی نوت 8 اشاره داشتند و تصاویر گلکسی نوت 9 نیز این موضوع را تایید می‌کنند. بر اساس آن‌ها که توسط کاربر با نام کاربری _MMDDJ در توییتر منتشر شده‌اند، پنل جلویی دو گوشی فوق‌العاده با یکدیگر شباهت دارند و اختلاف اصلی را باید در پشت مدل جدید پیدا کرد. نحوه قرارگیری سنسورهای دوربین دوگانه کمی تفاوت پیدا کرده و از آن مهمتر، اسکنر اثر انگشت از کنار دوربین به زیر آن منتقل شده است.

تصاویر گلکسی نوت 9

تصاویر گلکسی نوت 9

دیدن دو عبارت “do not leak info” (اطلاعات را فاش نکنید) و “no photo allowed” (عکاسی مجاز نیست) مارا بیشتر کنجکاو کرده و نشان می‌دهد این تصاویر گلکسی نوت 9 از نسخه واقعی آن ثبت شده‌اند. خوشبختانه و یا متاسفانه کاربر ثبت‌کننده عکس به این پیام‌ها توجهی نکرده و با زیر پا گذاشتن قوانین، عکس‌های پرچمدار آتی سامسونگ را پیش از رونمایی رسمی آن فاش کرده است.

تصاویر گلکسی نوت 9

با این حال، اگر کاربری تمامی اخبار پیرامون این گوشی را تا امروز دنبال کرده و همه رندرهای آن را مشاهده کرده باشد، به هیچ عنوان از دیدن تصاویر گلکسی نوت 9 در دنیای واقعی شگفت‌زده نخواهد شد، چرا این که ظاهر این گوشی دقیقا همان چیزی است که تصور می‌کردیم. سامسونگ گلکسی نوت 9 را در روز نهم آگوست (هجدهم مرداد) در شهر نیویورک معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگم اصلا یذره سلیقه به خرج نمیده ها همش ازمدلهای قبلیش کپی میکنه کپ همن

  2. چرا صفحش پوکیده پس