اسکایپ 8.0

مایکروسافت اسکایپ 8.0 را برای دسکتاپ منتشر کرد

شرکت مایکروسافت اسکایپ 8.0 را برای پلتفرم دسکتاپ منتشر کرد. نسخه هشتم اسکایپ با تغییراتی همراه شده و برقراری تماس تصویری را در این نرم افزار از همیشه لذت‌بخش‌تر کرده است. در ادامه بیشتر به اسکایپ 8 آشنا می‌شویم.

مایکروسافت جدیدترین نسخه اسکایپ را برای دسکتاپ با تاکید بر نزدیک شدن ظاهر نسخه‌های مختلف این برنامه منتشر کرد. یکی از مهمترین نکات پیرامون اسکایپ 8.0 این است که مایکروسافت همه کاربران را ملزم به دریافت آن کرده است، به طوری که گفته می‌شود نسخه‌های پیشین این نرم افزار تا چند هفته آتی از کار خواهند افتاد.

نسل جدید اسکایپ با ظاهر و ویژگی‌های کاملا متفاوت، سال گذشته ابتدا برای اندروید و سپس برای آی او اس منتشر شد و اکنون نوبت به آن رسیده تا کاربران دسکتاپ و به طور دقیق‌تر مک او اس، ویندوز و لینوکس نیز با نسل جدید بهترین نرم افزارهای برقراری تماس تصویری کار کنند.

کمی درباره اسکایپ 8.0

نسخه پیشین اسکایپ 7.0 نام داشت و اکنون قرار است با اسکایپ 8.0 جایگزین شود. مایکروسافت به کاربران توصیه کرده خودشان (به زبان خوش) هر چه زودتر نسخه جدید را دریافت کنند، چرا که از اولین روز ماه سپتامبر (دهم شهریور)، فقط اسکایپ 8.0 کار کرده و دیگر نسخه‌های پیشین کارایی‌شان را از دست خواهند داد.

مایکروسافت دلیل این اجبار به ارتقا را اطمینان از دریافت بهترین تجربه ممکن از اسکایپ توسط تمامی کاربران عنوان کرده است. به نظر می‌رسد اسکایپ 8.0 بر روی تمامی سیستم‌های جدید و قدیمی به خوبی کار خواهد کرد و شرکت توسعه‌دهنده با در نظر گرفتن تمامی ابعاد، اجبار به استفاده از اسکایپ 8.0 را مطرح کرده است.

در نسخه جدید ویژگی‌هایی همچون تماس‌ ویدیویی اچ‌دی رایگان، تماس ویدیویی چند نفره به وسیله تقسیم نمایشگر به چند بخش، قابلیت منشن کردن دیگر افراد در چت‌ها به منظور افزایش کیفیت پیام‌رسانی متنی، افزوده شدن قسمتی برای فایل‌های چند رسانه‌ای یک مکالمه خاص به منظور پیدا کردن راحت‌تر تصاویر و ویدیوها و قابلیت ارسال تصاویر، ویدیوها و دیگر انواع فایل‌ها تا سقف 300 مگابایت به وسیله تکنیک کشیدن و رها کردن فراهم شده است.

مایکروسافت طی انتشار یک پست وبلاگی به مواردی که در نسل آتی اسکایپ مشاهده خواهیم کرد اشاره کرده است. به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به امکان اطلاع از مشاهده شدن پیام توسط کاربر مقصد، افزوده شدن گفتگوهای خصوصی، ذخیره‌سازی تماس‌ها بر بستر فضای ابری اسکایپ و دیگر موارد اشاره کرد.

اسکایپ از سال‌ها قبل به عنوان بهترین ابزار برقراری تماس صوتی و مخصوصا تصویری برای دسکتاپ شناخته می‌شود، اما طی سال‌های اخیر رفته رفته به تعداد کاربران موبایل آن نیز افزوده شد. به نظر می‌رسد طی چند آپدیت اساسی پیش رو، این پلتفرم شباهت بسیار بیشتری به نرم افزارهای پیام‌رسان عادی پیدا کرده و رقابت را وارد مرحله‌ای جدید خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقطsoma برا چت تصویری کیفیت عالی داره

  2. خیلی مضخرفه آدمو شبیه قورباغه نشون میده

  3. خدایی از همه ویدیوچت ها بهتر و با کیفیت تره