گزارش جدید آنتوتو

گزارش جدید آنتوتو از تمایلات کاربران در استفاده از گوشی ها منتشر شد

گزارش جدید آنتوتو ، تمایلات کاربران در استفاده از گوشی های موبایل را نشان داده و جنبه‌های مختلف مشخصات فنی آنها همچون اندازه صفحه نمایش و میزان حافظه را مشخص می‌کند.

جدیدترین گزارش وب‌سایت بنچمارک‌گیری آنتوتو، به یکی از مهم‌ترین سوالات کاربرانی که قصد خرید موبایلی ایده‌آل (مثل محصولی مقرون به صرفه) را دارند، پاسخ می‌دهد: من به دنبال چه موبایلی باید باشم؟ دیتابیس AnTuTu حاوی اطلاعات مربوط به دستگاه‌های میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا است که اطلاعات آنها از طریق اجرای بنچمارک ثبت شده است. یکی از موارد قابل در رابطه با اطلاعات مربوط به سه ماهه دوم سال، افزایش قابل توجه اندازه نمایشگر تلفن های هوشمند در مقایسه با همین زمان در سال گذشته است.

اما مرسوم‌ترین مشخصات فنی میان گوشی های مدرن که بیشترین ارزش را در مقابل با پول پرداختی دارند، کدامند؟

مطابق با گزارش جدید آنتوتو ، اغلب تلفن های هوشمند امروزی به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1080p، اندروید 8.0 اوریو، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند. در واقع، این‌ها محبوب‌ترین مشخصه‌های فنی نمایش داده شده در چارت آنتوتو هستند. در نظر داشته باشید که این اطلاعات مربوط به موبایل های جدیدتر هستند چرا که کاربران، بنچمارک را روی گوشی های قدیمی‌تر خود اجرا نمی‌کنند. در نتیجه، می‌توان گفت این اسمارت فون ها در نیمه نخست امسال عرضه شده‌اند.

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، سرعت بزرگتر شدن اندازه نمایشگر گوشی های هوشمند بیشتر از هر زمان دیگری است. با محبوب شدن موبایل های 5.5 اینچی، به نظر می‌رسد در آینده گوشی هایی با صفحه نمایش 6 اینچی جای آنها را خواهند گرفت. موردی که سبب تعجب ما شد، سهم بسیار پایین وضوح تصویر 1440p (مثل پرچمداران سامسونگ یا ال جی) در بازار است، در حالی که تقریبا نیمی از گوشی ها به نمایشگر 1080p مجهز شده‌اند. هرچند، اکثر گوشی های چینی با صفحه نمایش FHD یا +FHD به فروش می‌رسند. اگرچه ارتقای حافظه رم و حافظه داخلی می‌تواند خبر خوبی باشد، ولی بیش از همه، ما از سهم بالای اندروید 8 خوشحال هستیم. در ادامه می‌توانید گزارش آنتوتو را در قالب چندین اسلاید مشاهده کنید.

تصاویر مربوط به گزارش جدید آنتوتو