هواوی nova 3i

فروش هواوی nova 3i پیش از موعد و بدون نمایشگر ناچ آغاز شد

در حالی که پیش‌تر عنوان شده بود گوشی هواوی nova 3i در تاریخ 18 جولای (امروز) رونمایی خواهد شد و فروش آن از اواخر ماه جاری میلادی در فیلیپین کلید خواهد خورد، یک فروشگاه اینترنتی زودتر از موعد اعلام شده آن را در معرض فروش قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس (AliExpress) با به فروش گذاشتن گوشی های هوشمندی که هنوز معرفی رسمی نشده‌اند بیگانه نیست. تازه‌ترین مثال در این رابطه، گوشی هواوی nova 3i است که در دو مدل با ظرفیت حافظه 4+64 گیگ و 6+64 گیگ در معرض فروش قرار گرفته است. این دو به ترتیب 480 و 520 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و ارغوانی قابل عرضه هستند.

هواوی nova 3i

هواوی nova 3i بدون نمایشگر ناچ استایل در فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس

اما در تصویری که از این گوشی ها در وب‌سایت علی اکسپرس درج شده، اثری از نمایشگر ناچ دیده نمی‌شود؛ این در حالی است که تاکنون تمامی عکس‌های به بیرون درز پیدا کرده حاکی از وجود بریدگی ناچ در صفحه نمایش 6.3 اینچی هواوی nova 3i (نسخه بین‌المللی هواوی نوا 3) بوده‌‌اند.

اطلاعات مندرج در این وب‌سایت به وضوح 2160 در 1080 پیکسل نمایشگر nova 3i و نسبت تصویر 19.5 به 9 آن اشاره دارد. ضمن اینکه وزن دستگاه 165 گرم و ضخامت آن 7.3 میلی‌متر توصیف شده است. سایر مشخصات فهرست شده‌ عبارتند از : وجود یک باتری بزرگ 3650 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی، قدرت گرفتن آن از تراشه کایرین 710 و برخورداری از رابط کاربری EMUI 8.2 بر پایه اندروید اوریو.

همچنین در مورد ویژگی‌های اپتیک دستگاه نیز به وجود دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن اشاره شده که همانند هواوی نوا 3، سنسور 24 مگاپیکسلی مونوکروم و فاقد توانایی زوم است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار دارد. امکانات ارتباطی nova 3i هم شامل پشتیبانی از شبکه 4G، بلوتوث، وای-فای، جی پی اس و درگاه میکرو یو اس بی 2.0 می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوستان نظرتون راجع به خرید nova 10 چیه؟

  2. بابا هوآوی اصلا دوربین نداره خدایی همش الکیه تبلیغش