عینک هوشمند جدید PEGASI

عینک هوشمند جدید PEGASI با استفاده از نور درمانی به تجربه خوابی آرام کمک می‌کند

عینک هوشمند جدید PEGASI که با نام “Smart Sleep Glasses II” شناخته می‌شود، با استفاده از نور درمانی به کاربران اجازه می‌دهد خوابی آرام‌تر و باکیفیت‌تر را تجربه کنند.

بسیاری از ما به اندازه‌ای خوش‌شانس هستیم که شب‌ها بتوانیم به سرعت بخوابیم. در سوی دیگر، بسیاری از مردم هم به خاطر مواردی همچون استرس روز یا نگرانی در مورد کارهایی که فردا باید انجام دهند، نمی‌توانند خوابی آرام را تجربه کنند. امروزه ابزارها و روش‌های بسیاری وجود دارد که قطعا به کمک این افراد خواهد آمد؛ ولی اگر می‌خواهید از وسایل تکنولوژیک یا پیشرفته استفاده کنید، عینک هوشمند جدید PEGASI مناسب شما خواهد بود.

Smart Sleep Glasses II با استفاده از طول موج خاصی از نور سبز که به شبیه‌سازی بهتر سیستم عصبی شما کمک می‌کند، سیگنال مربوط به تنظیم میزان ملاتونین ترشح‌شده را ارسال کرده و در نهایت به بهبود کیفیت خواب کمک خواهد کرد. طبق ادعای سازندگان، این عینک بر اساس تحقیقات ناسا ساخته شده است؛ جایی که دانشمندان از نور درمانی برای بهبود کیفیت خواب فضانوردان استفاده کردند.

ابعاد و اندازه کوچک این عینک، یکی دیگر از مواردی است که سازندگان تمرکز زیادی روی آن داشته و می‌گویند از این گجت پوشیدنی در هر مکان و هر زمانی می‌توان استفاده کرد. PEGASI می‌گوید هفت روز طول می‌کشد تا کاربران متوجه تغییرات استفاده از این عینک شوند. اگرچه ما با گجتی جذاب رو به رو هستیم، اما باید منتظر ماند و دید که آیا همان‌طور که سازندگان تبلیغ می‌کنند، عملکرد مناسبی خواهد داشت یا نه.

هم‌اکنون فروش این عینک از طریق کیک استارتر آغاز شده و علاقه‌مندان به خرید باید 99 دلار را به عنوان پیش‌خرید پرداخت کنند. اگر همه چیز درست پیش رود، تولید عینک هوشمند جدید PEGASI از آگوست (شهریور) آغاز خواهد شد.

ویدیوی معرفی عینک هوشمند جدید PEGASI

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ای باابا اگه یه دقیقه خواب به چشممون بیاد درسته . از صب تا شب مث خر کار میکنیم شبم از درد و فشار خوابمون نمیبره

  2. ادم مگه خابش میبره بااین

  3. این بدتر خاب زده ت میکنه

  4. من تو خاب انثقدر تکون میخورم این سر چشمم نمیمونه

  5. با اینوضع مملکت ادم خواب به چشماش نمیاد دیک