پیکاپ ریچ

خودروی پیکاپ ریچ با ظاهر جدید به بازار ایران می‌آید

پیکاپ ریچ با ظاهر جدید وارد بازار ایران خواهد شد. شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، نسخه جدیدی از خودروی پیکاپ چینی ریچ را در نمایشگاه شیراز به نمایش گذاشته و قصد دارد آن را به زودی عرضه کند.

نمایشگاه خودرو شیراز 1397 از روز گذشته آغاز به کار کرده و گروه خودروسازی سایپا، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حاضر در این رویداد نه چندان پرشور است. شرکت پارس خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سایپا در این نمایشگاه، نسخه جدید پیکاپ ریچ را به نمایش گذاشته و قصد دارد این خودرو را با ظاهر جدید، جایگزین نسخه فعلی موجود در بازار کند.

پیکاپ ریچ

ویژگی‌های پیکاپ ریچ جدید

پیکاپ ریچ جدید در سال 2015 در بازار چین عرضه شد و حالا پارس خودرو می‌خواهد این نسخه را به جای مدل قدیمی‌تر آن در بازار ایران عرضه کند. ریچ، محصولی از کمپانی چینی دانگ فنگ است و نسل جدید آن دارای فاصله محوری بیشتر و وزن کمتر خواهد بود. این نسخه به همان پیشرانه 2.4 لیتری ZG24 با قدرت 139 اسب بخار و گشتاور 217 نیوتن‌متر مجهز شده و امکاناتی چون مانیتور به آن اضافه شده است.

از نظر ظاهری، تغییرات گسترده‌ای میان نسخه جدید با قدیمی‌تر آن احساس نمی‌شود و فقط طراحی خودرو کمی به‌روزتر شده است. طراحی فضای داخلی پیکاپ نیز همچنان چشمگیر نیست و حتی نسبت به سایر پیکاپ‌های چینی موجود در ایران نیز ضعیف‌تر ظاهر شده است. با این حال، پیکاپ ریچ به عنوان ارزان‌ترین پیکاپ دو دیفرانسیل شاسی مستقل بازار ایران شناخته می‌شود و شاید نباید انتظار بیشتری هم از آن داشت. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این خودرو به طور رسمی اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خر همون خره پالان عوض شده. مصرف صدی ۲۲ لیتر

  2. اتفاقا ظاهش خیلی جالب توجهه آدمو مجذوب خودش میکنه

  3. عجب ماشین خفنیه

  4. ظاهرش کاملا بد شده

  5. وای من عاشق این شدم خدایی دارم میمیرم ازخوشالی