هواوی تاک بند بی 5

آغاز عرضه دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5

هواوی تاک بند بی 5 (Huawei TalkBand B5) به عنوان دستبند هوشمند جدید هواوی عرضه شد. در ادامه از قیمت دستبند هوشمند هواوی هواوی تاک بند بی 5 اطلاع پیدا کرده و بیشتر با قابلیت ها و ویژگی‌ های آن آشنا می‌شویم.

هواوی در کنار عرضه دستبند تاک بند بی 5 اطلاعات جالبی پیرامون تجارت خود در زمینه گجت‌های پوشیدنی در اختیار رسانه‌های خبری قرار داد. این شرکت به لطف افزایش 150 درصدی فروش گجت‌های پوشیدنی هوشمند، اکنون در رده دوم برترین فروشندگان در این صنعت در بین شرکت‌های چینی قرار دارد.

هواوی تاک بند بی 5 به یک نمایشگر لمسی 1.13 اینچی مجهز شده و با شیشه 2.5D پوشیده شده است. محیط صفحه نمایش آن در مقایسه با مدل بی 3 که عرضه آن به دو سال قبل برمی‌گردد، حدود 2.4 برابر بیشتر شده است، به همین دلیل دیگر برای نمایش پیام‌ها و یا اخبار به مشکل برخورد نخواهد کرد.

ویژگی‌های هواوی تاک بند بی 5

یکی از مهمترین ویژگی‌های هواوی تاک بند بی 5 امکان اطلاع از تماس‌ها، دریافت اطلاعات فرد تماس‌گیرنده و حتیشنیدن پیام‌های صوتی است. به این ترتیب در مکان‌هایی که امکان استفاده از گوشی هوشمند وجود ندارد، با استفاده از برقراری اتصال بین گوشی و ساعت از طریق بلوتوث می‌توان به پیام‌های صوتی گوش داد. این دستبند به چیپ صدای سه هسته‌ای با توانایی از بین بردن نویز مجهز شده است.

هواوی تاک بند بی 5

دستبند هوشمند جدید هواوی از استاندارد مقاومتی IP57 پشتیبانی کرده و عرض دستبند آن 18 میلی‌متر است. هواوی این محصول را در سه نسخه بیزینس، اسپورت و فشن عرضه می‌کند.

مجهز شدن به تکنولوژی TruRelax هواوی از دیگر ویژگی‌های تاک بند بی 5 محسوب می‌شود. با استفاده از آن، نحوه تغییر ضربان قلب کاربر بررسی شده و در صورت تشخیص نامرتب بودن آن به خاطر وجود استرس، راهکارهایی ارائه می‌شود.

هواوی تاک بند بی 5

TruSleep 2.0 ویژگی دیگر این دستبند بوده و از طریق آن مشکلات خواب کاربر مشخص و مجددا پیشنهادهایی برای درمان ارائه می‌شود. به عنوان دیگر ویژگی‌های هواوی تاک بند بی 5 می‌توان به هشدار دادن در صورت بی‌حرکت ماندن برای مدت زمانی طولانی، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، آلارم هوشمند و گزینه‌ای برای پیدا کردن گوشی اشاره کرد.

نسخه اسپورت دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5 دارای قیمت 148 دلار است. قیمت نسخه بیزینس و فشن آن به ترتیب به 178 دلار و 223 دلار افزایش پیدا می‌کند. عرضه آن‌ها از همین امروز (بیست و هشتم تیر) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چقدر سوراخای روی دستش زیاده

  2. اصلا زیبا نیست
    غرتی بازیه

  3. برند های عجیب غریب

  4. طراحی صفحه گرد قشنگی خاص خودشو داره