نمایش پست های محبوب در وردپرس

نمایش پست های محبوب در وردپرس ؛ آموزش پیشرفته وردپرس قسمت ششم

در این بخش از مجموعه آموزش‌ پیشرفته وردپرس، به کمک افزونه WordPress Popular Posts نحوه نمایش پست های محبوب در وردپرس را بر اساس روز، هفته و ماه آموزش خواهیم داد.

نمایش پست های محبوب در وردپرس اجازه می‌دهد بازدیدکنندگان محتوای مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند. این قابلیت همچنین به مدیر وب سایت کمک می‌کند تا میزان تعامل با کاربران و تعداد دفعات بازدید صفحه را افزایش بدهد.

نمایش پست های محبوب در وردپرس

نحوه نمایش پست های محبوب در وردپرس

زمانی که وب سایت خود را راه‌اندازی می‌کنید، محتوای زیادی در آن وجود ندارد. در این حالت وردپرس به شما اجازه می‌دهد تا پست های انتخاب شده را به صورت دستی در نوار کناری ابزارک نمایش دهید.

در حالی که وب‌ سایت رشد می‌کند متوجه خواهید شد که مقالات قدیمی‌تر زیاد در معرض دید قرار نمی‌گیرند. با نمایش محتوای برتر به کاربران جدید این امکان را می‌دهید که به سرعت، بهترین مقالات وب‌ سایت را پیدا کنند. این امر باعث افزایش مشارکت کاربران و بالا رفتن آمار بازدید وب سایت شما می‌شود.

مشکل اینجاست که در زمان نمایش همه مقاله‌های محبوب، در واقعیت مجموعه‌ای بسیار محدود از مقالات خود را به‌ طور مکرر در معرض دید قرار داده‌اید. خوشبختانه می‌توان پست های محبوب را بر اساس روز، هفته یا ماه در معرض دید قرار داد.

ایجاد ابزارک نمایش پست های محبوب در وردپرس بر اساس زمان

ابتدا باید افزونه WordPress Popular Posts را نصب و فعال کنید. برای آشنایی چگونگی انجام این کار می‌توانید مقاله نصب افزونه در وردپرس را بخوانید.

افزونه WordPress Popular Posts امکاناتی چون تعیین بازه زمانی، گلچین کردن، تصاویر شاخص، تعداد دفعات بازدید و نظایر آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پس از فعال‌سازی وارد بخش Appearance (نمایش) و زیربخش Widget (ابزارک) شده تا در ادامه بتوانید ابزارک WordPress Popular Posts را به هر نوار جانبی (موقعیت مکانی سایت) که نیاز است بکشید و آن را رها کنید.

نمایش پست های محبوب در وردپرس

می‌توانید این ابزارک را Today نامیده و در زیربخش بازه زمانی، 24 ساعت گذشته را انتخاب کنید. همینطور همچنین می‌توانید گزینه‌های دیگر ابزارک را بررسی و آن‌ها را به دلخواه تنظیم کنید. در انتها روی دکمه Save کلیک کنید تا تنظیمات ابزارک ذخیره شوند.

نمایش پست های محبوب در وردپرس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ای بابا این چرا تمومی نداره

  2. مرسی گجت نیوز عزیز

  3. اصلا من قاطی کردم