گوشی موبایل ال جی وی 40

نسبت صفحه به بدنه گوشی موبایل ال جی وی 40 بیشتر از 90 درصد خواهد بود

ETNews در گزارشی تازه، زمان معرفی و برخی از مشخصه‌های فنی گوشی موبایل ال جی وی 40 را فاش کرده است. به نظر می‌رسد LG V40 به نمایشگری با حاشیه‌های پایین مجهز خواهد شد.

بعد از عرضه گوشی های G7 ،V30S و V35 ThinQ، ال جی خود را برای عرضه چهارمین پرچمدار در سال 2018 میلادی آماده می‌کند. مطابق با گزارش جدید رسانه کره‌ای ETNews، گوشی ال جی V40 اوایل سپتامبر (اواخر شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد شد و از اوایل اکتبر (اواسط مهر)، کاربران قادر به خرید آن خواهند بود. این یعنی LG فاصله خود را از گلکسی نوت 9 سامسونگ حفظ خواهد کرد و بر خلاف سال گذشته، خبری از رونمایی پرچمدار آن در نمایشگاه IFA 2018 نخواهد بود.

از طرفی، این زمان سبب فاصله گرفتن معرفی و عرضه LG V40 از آیفون 9 نیز خواهد شد چرا که گوشی جدید اپل، به خاطر چالش‌های پیش رو در طراحی صفحه نمایش، نیمه دوم پاییز و با تاخیر به دست کاربران می‌رسد. ظاهرا ال جی با برگزاری رویداد اختصاصی خود نمی‌خواهد وی 40 در سر و صدای رسانه‌ای گلکسی نوت 9 و آیفون 2018 غرق شود.

عرضه گوشی موبایل ال جی وی 40 با 5 دوربین

ETNews باز هم ادعا می‌کند گوشی موبایل ال جی وی 40 به دوربین سه گانه مجهز می‌شود؛ سیستمی که احتمالا از سه لنز 20، 16 و 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. به علاوه، احتمالا V40 تنها دستگاهی خواهد بود که در آن زمان از هر دو لنز سوپر تله فوتو و فوق واید استفاده می‌کند. آیا می‌توانیم همانند هواوی پی 20 پرو، شاهد اضافه شدن زوم سه مرحله‌ای اپتیکال به ال جی وی 40 باشیم؟

V40 میزبان دو سنسور دوربین در بخش جلویی خواهد بود که همانند آیفون ایکس، شیائومی می 8 و اوپو فایند ایکس، برای اسکن سه‌بعدی چهره کاربران به کار گرفته می‌شوند. مورد آخر که احتمالا با استقبال بسیاری از کاربران رو به رو خواهد شد، نسبت صفحه به بدنه بیش از 90 درصدی ال جی وی 40 است. از آنجایی که این پرچمدار با ناچ در بخش بالایی تولید می‌شود، از همین حالا باید خود را برای دستگاهی کامپکت و بدون حاشیه آماده کنیم. به نظر می‌رسد این ترکیب می‌تواند موبایل آینده کره‌ای‌ها را به دستگاهی موفق تبدیل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اون ده درصدم هیچی نیست

  2. برند کره ای با امریکا دستشون تو یه کاسه س

  3. الجی روز به روز داره بهتر ظاهر میشه

  4. زیر 95 درصد به درد نمیخوره