ساعت سامسونگ گلکسی واچ

ساعت سامسونگ گلکسی واچ تاییدیه FCC را دریافت کرد

ساعت سامسونگ گلکسی واچ تاییدیه FCC را دریافت کرد که به منزله نزدیک شدن آن به مراحل اداری پایانی پیش از رونمایی رسمی است. ساعت هوشمند سامسونگ در سال 2018 را گیر اس 4 تلقی می‌کردیم، ما سامسونگ با معرفی ساعت سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch) ساعت‌هایش را نیز زیر پرچم Galaxy می‌آورد.

همراه با انتشار خبر احتمال عرضه ساعت سامسونگ گیر S4 با نام گلکسی واچ اعلام شد این محصول به جای سیستم عامل تایزن، به ویر او اس گوگل مجهز خواهد شد، اما به تازگی اعلام شده سیستم عامل ساعت هوشمند سامسونگ در سال جاری، تایزن 4.0 خواهد بود. در حالی که با وجود اطمینان از پلتفرم ساعت، درباره نام آن همچنان تردید داشتیم، ظهور ساعت سامسونگ گلکسی واچ در FCC همه چیز را مشخص کرد. گفتنی است برچسب FCC در پشت ساعت هک خواهد شد که به معنی دریافت تاییدیه از این سازمان برای گجت‌های عرضه شده در آمریکا است.

همراه با انتشار اسناد، طرحی از پشت ساعت سامسونگ گلکسی واچ نیز منتشر شد که نام گلکسی واچ در آن به خوبی دیده می‌شود. در حال حاضر تنها شماره مدل‌های رویت شده SM-R815U و SM-R815W هستند که به ترتیب به ساعت‌های عرضه شده در ایالات متحده آمریکا و کانادا تعلق دارند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که به لطف ظهور ساعت سامسونگ گلکسی واچ در FCC به آن پی بردیم، پشتیبانی از شبکه موبایل LTE است، به طوری که می‌توان تحت هر چهار اپراتور موبایل اصلی آمریکا از آن به صورت مستقل از گوشی هوشمند استفاده کرد. انتظار داریم نسخه آنلاک این ساعت برای دادن حق انتخاب به کاربران به منظور انتخاب اپراتور مورد علاقه خود نیز ارائه شود.

ساعت سامسونگ گلکسی واچ در fcc

تاریخ عرضه ساعت سامسونگ گلکسی واچ

بر اساس اسناد انتشار یافته، اندازه نمایشگر ساعت هوشمند جدید سامسونگ 1.2 اینچ بوده و دارای ابعاد 51.2 میلی‌متر در 43.4 میلی‌متر خواهد بود. اطلاعاتی درباره سیستم عامل گجت در این اسناد وجود ندارد، اما اخبار پیشین به استفاده از تایزن 4.0 اشاره داشته‌اند. انتظار داریم در روز نهم آگوست (هجدهم مرداد)، ساعت سامسونگ گلکسی واچ همراه با گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 و یک اسپیکر قدرت گرفته از دستیار هوشمند اختصاصی بیکسبی سامسونگ رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ هر محصولی تولید کنه چه گوشی چه ساعت مفت نمی ارزه

  2. اپل واچ خیلی بهتره.هم شیک تره هم آپشناش بیشتره

  3. اینا مال خودشونن
    معلومه دروغ میگن ساموسنگو میبرن بالا