گلکسی اس 9

امکان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه به گلکسی اس 9 سامسونگ آمد

فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه به تازگی به قابلیت‌های سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس افزوده شده است. به این ترتیب برای فیلم برداری سوپر اسلوموشن با این دو گوشی، حق انتخاب بیشتری به منظور تعیین سرعت خواهید داشت.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن است، به این معنی که می‌توانند برای 0.2 ثانیه و با رزولوشن ا‌چ‌دی، در نرخ 960 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازند. اما متاسفانه گزینه‌ای برای فیلم برداری با نرخ بیتی بالا ولی پایین‌تر از این میزان پیش از این وجود نداشت. به لطف آپدیت جدید، امکان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه که پیشتر در گلکسی نوت 8 مشاهده کرده بودیم، به این دو گوشی آمده است.

زمان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه

حین فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه حداکثر زمان نیز افزایش پیدا می‌کند، به طوری که برای 0.4 ثانیه اقدام به فیلم برداری خواهد شد. اما این به‌روزرسانی یک تغییر بسیار مهم دیگر را نیز در بخش فیلم برداری اسلوموشن اعمال کرده است.

دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قادر است زمان شروع فیلم برداری سوپر اسلوموشن را با توجه به آغاز حرکت سوژه اصلی تشخیص داده و کار را آغاز کند. از آنجایی که ویدیو تنها برای 0.2 ثانیه ضبط شده و سپس یک کلیپ 6 ثانیه‌ای دارای سرعت پخش پایین ارائه می‌شود، تشخیص زمان شروع فیلم برداری بسیار اهمیت دارد. اما با قرار دادن آن بر روی حالت خودکار خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد شد، مخصوصا این که دوربین دو گوشی در تشخیص صحیح زمان بسیار خوب ظاهر شده‌اند. با این حال همچنان قادر به آغاز فیلم برداری به صورت دستی بودیم.

اما بعد از دریافت آپدیت جدید و اضافه شدن امکان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه، تنها حین استفاده از این نرخ قادر به آغاز فیلم برداری به صورت دستی خواهیم بود. در صورت نیاز به آغاز فرآیند به صورت خودکار، باید به نرخ حداکثری 960 فریم بر ثانیه تغییر وضعیت بدهید.

یکی دیگر از تاثیرات به‌روزرسانی جدید، افزایش پایداری ای آر اموجی‌ها حین استفاده از دوربین خواهد بود. به نظر می‌رسد این آپدیت، که بسته امنیتی ماه جاری میلادی را نیز همراه دارد، با تمرکز بر بهبود دوربین دو گوشی منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. ولی تا اونجایی که من میدونم هیچ کدوم از گوشی ها ندارن همچین سوپر اسلو موشن فکر کنم روی حالت 1080 همچین قابلیتی داره نه 720 چون اگه روی حالت 1080 480 فریم بر ثانیه سوپر اسلو موشن باشه روی هیچ کدوم از گوشی ها نیست همچین حالتی اخرین روی 720 هست که 960 هست این حالت فکر کنم روی 1080 باشه که خیلی اهسته تر از این هست حتی من توی سایت دیدم با این سرعت اسلو موشن روی حالت اهسته از حالت گلوگه تفنگ که به شی برخورد میکنه فیلم اسلو گرفتن

    • بحث دوربین نیست سواد داری فیلم برادی اسلو هست حالت 480 فریم بر ثانیه رو حالت 720 هیچ گوشی نداره نه اپل نه هواوی نه بقیه اپل رو حالت 720 240 فریم هست هواوی و سام 960 هستن که سام 480 فریم رو حالت 720 اورد حالا بقیه هم همین کارو میکنن بحث دوربین نیست فیلم برداری اسلو هست

    • ببخشید سارا خانوم گل من بد فهمیدم متنو بد خوندم حواسم نبود بازم عذر میخوام از شما

    • سارا خانوم عزیز تازه نفهمیده الان گوشی اپل x رو حالت فیلم برداری 1080 که داره اخرین فیلم برداری اهسته که داره 240 فریم هست اکثرا روی حالت 720 که هست 960 فریم هستن که بازم اپل x نداره روی گوشی های جدیدیش حتما داره ولی روی حالت 1080 که هست 480 فریم بر ثانیه باشه نداریم همچین حالتی هنور روی هیچ گوشی من خودم یه فیلم برداری اسلو موشن دیدم روی حالت 720 روی حالت 960 بود واقعا اهسته بود حالا روی حالت 1080 واقعا 480 فریم بر ثانیه باشه پس خیلی اهسته تر از 960 رو حالت 720 میشه میگم که شما روی حالت 480 فریم بر ثانیه روی فیلم برداری 1080 میتونی لحظه اثابت گلوله به یک شی رو ببینی واقعا اهسته میشه

  2. اونجوری کلی هزینه باید خاطر یه ویژگی کاملا بی استفاده باید بدیم که هیچوقتم برامون کاربرد خاصی نداره

  3. هیچ وقت به پای هواوی نمیرسه توی دوربین

  4. گوشی GLX اینو راحت میخوره . زیاد این محصول غربی ارزش خریدن نداره خوب از گوگل پلی برنامه اسلوموشن دانلود می کنم . GLX عالیه