نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس

نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس چگونه کار می‌کند؟

بر اساس برخی رندرها و پتنت‌های به ثبت رسیده از گوشی هوشمند منعطف سامسونگ که با نام گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) شناخته می‌شود، این گجت دارای یک صفحه نمایش مخفی خواهد بود. اما نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس چگونه کار می‌کند؟

از آنجایی که سامسونگ عرضه گوشی انعطاف پذیر خود را به سال 2019 تعویق انداخته است، هواوی خواهد توانست جایگاه اولین عرضه‌کننده گوشی منعطف را از آن خود کند. با این حال بر اساس پتنت‌ها، سامسونگ گلکسی ایکس گوشی خاص‌تری بوده و ارزش این همه سال انتظار کشیدن را دارد. به عنوان نمونه‌ای از ویژگی‌های آن باید به نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس اشاره کنیم که در برخی پتنت‌ها رویت شده است.

بر اساس گفته‌ها، سامسونگ در نمایشگاه CES سال جاری، نمونه اولیه گوشی هوشمند منعطف به بیرون تاشو و به داخل تاشوی خود را پشت درهای بسته به برخی کاربران و سرمایه‌گذاران نشان داد و توجه همگی آن‌ها را به خود جلب کرده است.

نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس

طبق پیش‌بینی‌ها، اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دارای ساختار تاشو به داخل بوده و گوشی تاشو به بیرون، به عنوان نسل بعدی گجت منعطف سامسونگ، یک سال بعدتر معرفی می‌شود.

نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس

بر اساس گزارش و طرح منتشر شده توسط وال استریت ژورنال، گلکسی ایکس یک دستگاه الکترونیکی منعطف بوده و به صفحه نمایش مخفی مجهز خواهد شد. اما منظور از نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس چیست و این قسمت چگونه کار می‌کند؟

یک نمایشگر مخفی در پشت بالاترین قسمت صفحه نمایش اصلی قرار می‌گیرد. بعد از تا کردن گوشی، این قسمت قابل مشاهده بوده و می‌تواند برای نمایش اطلاعاتی مهم همچون نوتیفیکیشن‌ها، ساعت، تاریخ و دیگر موارد ضروری کاربرد داشته باشد. به این ترتیب نیاز به باز کردن مداوم تای گوشی از بین رفته و به افزایش عمر لولاهای دستگاه کمک می‌شود.

نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس

نحوه طراحی نمایشگر مخفی سامسونگ گلکسی ایکس از دیده شدن اطلاعات از پشت سر جلوگیری می‌کند، مشکلی که همیشه حین کار با گوشی هوشمند خود در محیط‌های عمومی با آن مواجه می‌شویم.

اگر چنین گوشی هوشمندی در سال 2019 رونمایی شود، سامسونگ چندین سال در تکنولوژی‌های دنیای موبایل از دیگر رقبا جلوتر خواهد افتاد. تولید یک گوشی دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر به عنوان محصولی تجاری و کاربردی برای عموم کاربران، دشوارتر و پیچیده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید، وگرنه این غول کره‌ای برای نخستین مرتبه، هفت سال پیش اولین صفحه نمایش 4.5 اینچی انعطاف پذیر خود را معرفی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منتظر اپلم سامسونگ دو قرون نمیارزه

    • گوشی که ال سی دی خم بشه ایده سامسونگ سال 2012 بود اون موقع
      اپل به عقلشم نمیرسید این کارو کنه بعد که خبرش امد از سامسونگ همه به فکر افتادن که این کارو انجام بدن هیشکی همچین ایده ای نداشت حالا اپل با کمک ال جی همچین چیزی تولید کنه خود ال جی هواوی و بقیه

    • اپل آشغال چی داره که بهش مینازی؟خخخ

  2. چه چیزایی آدم شاخ درمیاره

  3. من که سر در نیاوردم