گوریلا گلس DX

گوریلا گلس DX با 75 درصد شفافیت بیشتر برای گجت های پوشیدنی معرفی شد

پوشش محافظ گوریلا گلس DX و +DX توسط کورنینگ معرفی شد. این شیشه‌های محافظ شفافیت بالاتری نسبت به نسل قبلی داشته و مخصوص گجت های پوشیدنی طراحی شده‌اند.

گوریلا گلس +SR پوشش محافظ فعلی شرکت کورنینگ برای گجت های پوشیدنی بوده و می‌توان آن را روی اغلب دستگاه‌های هوشمند بازار پیدا کرد. اما در کنار گوریلا گلس 6 که روز گذشته با آن آشنا شدیم، حالا نسل جدید این پوشش با نام DX معرفی شده است. کورنینگ می‌گوید مهندسان در حال مطالعه روی نسخه‌های دیگری از این شیشه بوده و قصد دارند نسخه دیگری از آنها را برای تلفن های هوشمند معرفی کنند.

هدف اصلی سازندگان در تولید نسل جدید شیشه‌های محافظ، کاهش انعکاس نور بوده است. در همین راستا، کورنینگ موفق شده انعکاس نور در گوریلا گلس DX و +DX را 75 درصد کاهش دهد که در نتیجه آن، کنتراست نیز در میزان مشخصی از روشنایی نمایشگر، تقریبا 50 درصد افزایش می‌یابد. همچنین، اگر شما می‌توانید از نمایشگری با شدت روشنایی پایین‌تر استفاده کنید، در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

تفاوت گوریلا گلس DX و +DX

مقاومت در برابر خط و خش، جایی‌ست که گوریلا گلس DX و +DX در آن تفاوت دارند. مدل پلاس سخت‌تر است و کورنینگ ادعا می‌کند مقاومت آن در برابر خط و خش، به «مواد پوششی لوکس جایگزین» نزدیک است؛ هرچند، آنها نوع متریالی که در نظر دارند را مشخص نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگ فقط مونده جوراب گوریلا بپوشیم

  2. این گوریلا دیگه چیه