استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام با ایموجی های تعاملی به‌روز می‌شود

به زودی کاربران قادر به استفاده از ایموجی های تعاملی در استوری اینستاگرام خواهند بود. این ویژگی‌، واکنش سریع کاربران به استوری ها را امکان‌پذیر می‌کند.

فیسبوک به سختی برای جذاب‌تر کردن اپلیکیشن اینستاگرام و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن در تلاش است. بعد از آن‌که منابع مختلف از آزمایش قابلیت‌های تازه برای درخواست تاییدیه خبر دارند، به نظر می‌رسد یک ویژگی جذاب دیگر در انتظار کاربران است. ظاهرا گزینه واکنش نشان دادن به استوری ها در اینستاگرام، در صورت موفقیت‌آمیز بودن فاز آزمایشی و دریافت بازخوردهای مثبت، به زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

ممکن است همین حالا برخی کاربران این ویژگی جدید و واکنش‌های شبیه فیسبوک را در استوری اینستاگرام دیده باشند چرا که مدیران مشغول آزمایش آن در چندین کشور مختلف هستند. این یعنی هنوز تمام کاربران قادر به استفاده از این قابلیت جدید نیستند و هنوز مشخص نشده است که فیسبوک، ایموجی های تعاملی را روی پلتفرم iOS هم آزمایش می‌کند یا نه. ما متوجه شده‌ایم که این حالت‌ها شش مورد مختلف را شامل می‌شوند: تمجید؛ خندیدن؛ چشم‌های قلبی؛ صورتی با دهان باز؛ گریه کردن و آتش.

این ایموجی‌های جدید در آخرین نسخه پایدار اینستاگرام (54.0.0.14.82) گنجانده شده‌اند، اما برای همه کاربران نشان داده نخواهند شد.

استوری اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینستاگرامم دیگه زده به سیم آخر روز به روز آپدیت میده

  2. ههههه چه باحاله ولی خدایی هیچ ایموجی مثل ایموجیا تلگرام احساسات ادمو نشون نمیده

  3. این یکی ویژگیش خیلی چرته خدایی

  4. چرا اینستا همه آپدیتا رو به استوریاش فقط اختصاص میده