گوشی مرموز هواوی

گوشی مرموز هواوی به دوره کوتاه استفاده از ناچ پایان می‌دهد

مطابق با گزارش یک خبرگزاری کره‌ای، گوشی مرموز هواوی با طراحی کاملا جدید خود می‌تواند به دوره کوتاه استفاده از ناچ یا بریدگی بالای صفحه در تلفن های هوشمند پایان دهد.

همواره شرکت‌های مختلف با آزمایش سبک‌های جدید طراحی تلاش می‌کنند محصولی متفاوت را روانه بازار کنند. بعد از عرضه آیفون ایکس با بریدگی بالای صفحه و تقلید بسیاری از شرکت‌ها از آن، ظاهرا نوبت به هواوی رسیده است تا روند طراحی تلفن های هوشمند را تغییر دهد. در این طراحی جدید فقط از یک حفره یا بریدگی برای دوربین استفاده شده و تمام فضای اطراف آن را نمایشگر می‌پوشاند. در واقع، به جای آنکه دوربین سلفی در ناچ قرار بگیرد، مهندسان قصد دارند با جدا کردن آن از حاشیه بالای صفحه، فضای بیشتری را ارائه داده و از شر ناچ خلاص شوند.

گوشی مرموز هواوی

این کانسپت می‌تواند یک مشکل کاملا جدید را به وجود آورد. به عنوان نمونه، اپلیکیشن ها چگونه نمایش داده خواهند شد و از فضای اضافی صفحه به چه صورتی استفاده می‌شود؟ علاوه بر این، تصویر منتشرشده توسط “ETNews” هم‌چنان حاشیه‌ای بسیار باریک را برای اسپیکر earpiece، حسگر نور محیط و سنسور مجاورت نشان می‌دهد.

عرضه گوشی مرموز هواوی در سال 2018 میلادی

صادقانه باید گفت دوربین پریسکوپی ویوو نکس و سیستم مکانیکی اوپو فایند ایکس برای دوربین، علی‌رغم طراحی عجیب و بدیع، ظرافت بیشتری از کانسپت پیش رو دارند. از طرفی، احتمالا هواوی فقط برای مقاصد بازاریابی و ارائه دستگاهی با نسبت صفحه به بدنه بیشتر چنین کاری را انجام نخواهد داد. با این وجود، امیدواریم ثابت شود که اشتباه کرده‌ایم و یک استفاده عملی واقعی در این طراحی وجود داشته باشد.

در آخر، این گزارش به وجود نمایشگر 6.34 اینچی LCD و عرضه گوشی مرموز هواوی در سه ماهه پایانی سال اشاره دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هواوی خیلی خیلی خفن شده

  2. اتفاقا کار اشتباهی کرد
    گوشی با ناچ خوشگل تره .با این کار گوشیو لز قیافه میندازن