لوازم جانبی ایکس باکس

مجموعه جدید سخت افزار و لوازم جانبی ایکس باکس به زودی معرفی می‌شود

لوازم جانبی ایکس باکس در کنار سخت افزار جدید آن به زودی رونمایی خواهد شد. مایکروسافت طی انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرد اخبار خوبی برای کاربران طرفدار کنسول ایکس باکس در راه است، اما آیا این می‌تواند معرفی کنسول بازی جدید ایکس باکس باشد؟

مایکروسافت ماه آینده، رویدادی را در کشور آلمان برگزار و طی آن مجموعه جدید سخت افزار و لوازم جانبی ایکس باکس را برای طرفداران دنیای گیم معرفی خواهد کرد. مایکروسافت تصمیم دارد به صورت زنده، رویداد روز بیست و یکم آگوست (سی‌ام مرداد) خود را به سمع و نظر کاربران سراسر دنیا برساند.

مایکروسافت تنها به ذکر سخت افزار و لوازم جانبی ایکس باکس جدید در پست وبلاگی خود بسنده کرد و اطلاعات بیشتری درباره آن چه که در رویداد آتی آن مشاهده خواهیم کرد، در اختیارمان قرار نداد. با این حال تقریبا مطمئن هستیم خبری از کنسول بازی جدید مایکروسافت به این زودی نخواهد بود. بر اساس آخرین اخبار، غول نرم افزاری دنیا، نسل جدید کنسول ایکس باکس را در سال 2020 عرضه می‌کند.

لوازم جانبی ایکس باکس و Xbox Elite جدید

اما بعید نیست یک ماه دیگر، علاوه بر مجموعه جدیدی از لوازم جانبی ایکس باکس شاهد رونمایی جانشین Xbox Elite باشیم. از زمان عرضه این کنترلر قابل سفارشی‌سازی مایکروسافت، کاربران زیادی به خرید آن روی آورده‌اند، به همین دلیل انتظار داریم سازنده به زودی نسخه بهبود یافته آن را نیز عرضه کند. بر اساس شایعات نیز این شرکت به زودی نسل جدید Xbox Elite را معرفی خواهد کرد. به عنوان برخی ویژگی‌های مدل جدید باید به داشتن پورت یو اس بی نسخه C برای شارژ شدن، پشتیبانی از اتصال بلوتوث برای ویندوز 10 و امکان تعویض پروفایل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. Khosh b hale kasi k dare o estefade mikone
    Ma k faqat mitunim aksasho lis bzanim

  2. من که عزممو جزم کردم برای 2020 که پلی 5 بخرم کاری به اینا ندارم