تصاویر سونی اکسپریا XZ3

تصاویر سونی اکسپریا XZ3 طراحی پرچمدار سونی را نشان می‌دهند

جدیدترین تصاویر سونی اکسپریا XZ3 همراه با قاب محافظ منتشر شد. این تلفن هوشمند احتمالا با تلفیقی از مهم‌ترین قابلیت‌های اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 پریمیوم ساخته خواهد شد.

در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور)، سونی با برگزاری رویداد اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2018، از گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد 3 به عنوان جایگزین اکسپریا ایکس زد 2 که فوریه سال گذشته در MWC 2017 معرفی شده بود، رونمایی خواهد کرد. در همین حال، “Olixar” به عنوان یکی از فعالان صاحب نام در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل، چندین رندر از گوشی جدید سونی منتشر و طراحی این اسمارت فون را نشان داده است.

مطابق با این عکس‌ها می‌توان گفت طراحی گوشی جدید سونی چیزی بین Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Premium است. جدای از دوربین دوگانه که پیش‌تر آن را در XZ2 پریمیوم دیده بودیم، سایر موارد همچون سنسورها، فلاش LED و اسکنر اثر انگشت در محلی یکسان با قبل جای گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد قاب پشتی به صورت منحنی و ضخیم‌تر از قبل طراحی شده است؛ چیزی که پیش‌تر در گوشی های سری XZ2 نیز دیده بودیم. در بخش جلویی، ظاهرا از نمایشگری کشیده و 18:9 استفاده شده است و هم‌چنان می‌توان حاشیه‌ها را در بخش بالایی و پایینی صفحه مشاهده کرد! به همین خاطر، دوباره باید شاهد قرارگیری لوگوی سونی در بخش پایینی باشیم. ما اطلاعات متناقضی در مورد وضوح صفحه داریم، ولی احتمالا ژاپنی‌ها از رزولوشن 1080×2160 پیکسل در اکسپریا ایکس زد 2 یا 1440×2880 پیکسل که در یکی از بنچمارک‌های XZ3 دیده شده بود، استفاده خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم، باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 19+12 مگاپیکسلی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

هم‌اکنون پیش‌فروش قاب‌های سونی اکسپریا ایکس زد 3 آغاز شده است.

تصاویر سونی اکسپریا XZ3