گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 به دوربین لبخند زد؛ افشای تصاویر پرچمدار بعدی سامسونگ

رندر و تصاویر گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) در دنیای واقعی منتشر شد. این عکس‌ها به خوبی طراحی پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گوشی جدید سامسونگ، شایعات پیرامون این اسمارت فون نیز با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. در همین راستا، اخیرا دو تصویر از گلکسی نوت 9 در دنیای واقعی منتشر شده است که یکی بخش “About” در تنظیمات و دیگری قاب پشتی دستگاه را نشان می‌دهد.

گلکسی نوت 9

این عکس‌ها واقعا هیچ چیز تازه‌ای را در مورد Galaxy Note 9 فاش نمی‌کنند و ما فقط می‌توانیم شماره مدل این گوشی (SM-N960) و تغییرات جزئی در طراحی (تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت) را مشاهده کنیم. همچنین به نظر می‌رسد دوربین وسطی، لنزی با دیافراگم متغیر دارد؛ دوربینی که اگر با سیستم موجود در گلکسی +S9 یکسان باشد، چندان غافلگیر نخواهیم شد. به این مورد تراشه‌های یکسان را هم اضافه کنید تا تنها چیزی که Note 9 را از +S9 متمایز می‌کند، قلم هوشمند اس پن باشد.

گلکسی نوت 9

در همین حال، “Nieuwemobiel” با انتشار رندر گلکسی Note 9 با رنگ بنفش، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این تصویر ضمن نمایش حاشیه‌های کم نمایشگر و تغییر محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت، وجود لنزی با دیافراگم متغیر در بخش وسطی دوربین دوگانه را هم تایید می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 احتمالا به صفحه نمایش 6.3 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1440×2960 مجهز خواهد شد و همانند سایر پرچمداران سامسونگ، باز هم دو تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 برای بازارهای مختلف قدرت‌بخش دستگاه خواهند بود. سایر مشخصه‌های فنی این دو مدل یکسان است و خریداران از 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌شوند. احتمالا یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

نوت 9 قرار است در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) به صورت رسمی معرفی شود. اگرچه هنوز قیمت این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی “Samsung Poland” پیش‌تر به برچسب قیمت 960 دلاری و امکان خرید دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش اشاره کرده بود. این در حالی‌ست که شایعات قبلی به جای رنگ مشکی، از ارائه دستگاه با رنگ خاکستری خبر داده بودند. با این تفاسیر، ممکن است رنگ‌بندی نوت 9 برای بازارهای مختلف، متفاوت باشد.

گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. زشته . در مقابل گوشی محشر GLX حرفی برای گفتن نداره