رولز رویس کولینان

بازگشت رولز رویس با SUV سوپرلوکس خود به منچستر، زادگاه بنیانگذارانش

شرکت رولز رویس خودرو SUV سوپرلوکس خودش، رولز رویس کولینان (Rolls-Roys Cullinan) را در نمایشگاه Wilmslow در منچستر به معرض دید همگان قرار داد. منچستر، زادگاه بنیانگذاران برند رولز رویس است.

رولز رویس با نمایشگ کولینان جدید خودش در منچستر، به خانه‌ی معنوی خودش بازگشت. این شهر شمالی جایی است که چارلز رویس و سر هنری رویس را در سال 1904 و در هتل میدلند برای نخستین بار ملاقات کرد. اینجا جاییست که کمپانی افسانه‌ای رولزرویس شکل گرفت. این شرکت اصرار داشت تا SUV جدید خودش را در منچسترر و مقابل هتل معروف میدلند، در نمایشگاهی به نام Wilmslow معرفی کند. جالب اینجاست که این نمایشگاه بر روی عموم نیز باز است. رولز رویس در حال پیشروی هر چه تمام در شمال بریتانیا بوده و برای رسیدن به این هدف نمایشگاه‌های مختلفی را راه اندازی کرده است.

منچستر، بازاری قدرتمند برای رولز رویس

مدیرعامل این شرکت، آقای Trosten Muller-Otvos چنین می‌گوید:

امروز شمال انگلستان یک بازار قدرتمند برای رولز رویس است و نمایشگاه Wilmslow یکی از 10 نمایشگاه برتر ما در جهان خواهد بود. به منظور معرفی کولینان این بازار می‌تواند بسیار مناسب باشد و محل اصلی بنیانگذاران ما را به مکانی مناسب برای ایجاد بهترین اتومبیل های لوکس در جهان تبدیل کند.

به گفته‌ی مدیران رولز رویس محصولات جدید این کمپانی نظیر کولینان و فانتوم همیشه در حال گسترش گزینه‌های سفارشی سازی و عملکرد بهتر هستند که همین قضیه می‌تواند محصولاتشان را جذاب‌تر از سایر شرکت‌ها کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با چشمهای بسته محصولات این کمپانی بخر ، روحشون شاد رولز و رویس

  2. رولز رویز کمپانی هستش که با چشمهای بسته محصولش بخر ، واقعا روح بنیانگذارانش شاد رولز و رویز

  3. من ک خوشم نیومد از قیافش خیلی زشته