مسابقه عکاسی با آیفون

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون در سال 2018 معرفی شدند

برترین آثار مسابقه عکاسی با آیفون در سال 2018 معرفی شدند. در این مسابقه عکاسی با گوشی آیفون، کاربران آثار خود را به وسیله آیفون اس ای (ارزان‌ترین گوشی اپل)، آیفون ایکس (بهترین گوشی اپل) و دیگر مدل‌ها ثبت کرده بودند.

به عقیده برخی، بهترین دوربین همانی است که همیشه به همراه دارید. با توجه به این تعریف می‌توان گوشی های هوشمند را بهترین دوربین‌ها دانست. کیفیت عکاسی برخی گوشی های هوشمند شامل برخی آیفون‌ها به حدی بالا است که باید آن‌ها را دوربین‌های کامپکت مجهز به قابلیت‌های گوشی های هوشمند خطاب کنیم! با دیدن آثار منتخب مسابقه عکاسی با آیفون 2018 به این نتیجه پی‌ می‌برید.

در مسابقه عکاسی با آیفون (IPPA) که هر سال برگزار می‌شود، عکاس‌های حرفه‌ای و آماتور زیادی با استفاده از گوشی های هوشمند آی او اسی خود اقدام به گرفتن تصاویری مختلف کرده و آن‌ها را برای اپل ارسال می‌کنند. امسال نهمین سری این مسابقه برگزار شد. تمامی آثار ارسال شده به مسابقه عکاسی با آیفون به وسیله دستگاه‌های آی او اسی ثبت شده و برخی از آن‌ها به وسیله تعدادی از اپلیکیشن‌های مشخص، ویرایش شده‌اند.

یکی از قوانین این مسابقه، ممنوعیت استفاده از نرم افزار فتوشاپ محسوب می‌شود، اما کاربران قادر هستند برای ویرایش از اپلیکیشن‌هایی همچون VSCO و Lightroom استفاده کنند.

یکی از نکات بسیار جالب در مسابقه عکاسی با آیفون 2018 این است که در بین آثار برنده، عکس‌هایی دیده می‌شود که با استفاده از آیفون 5 اس و آیفون اس ای ثبت شده‌اند. در ادامه می‌توانید تمامی آثار برنده شده در مسابقه IPPA 2018 را مشاهده کنید. در پایین هر عکس، نام گوشی آیفونی که تصویر به وسیله آن ثبت شده ذکر می‌شود.

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چطوری عکسامونو میتونیم برای اپل بفرستیم ؟؟؟

  2. خیلی جالب و هنرمندانه بودن
    ایول رو به خودشون بگیم یا به لنز گوشیشون؟

  3. سه تای اولی با اون سگه از همه بهتر بود
    ولی بقیه هم عالی بودن دمشون گرم