شاتل موبایل

شاتل موبایل به مشترکان جدید خود 3 ماه مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان می‌دهد

شاتل موبایل طرح ویژه تابستانی با سه ماه مکالمه، پیامک و اینترنت به همراه سیم کارت هدیه را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. در ادامه با جزئیات این طرح و کارهایی که برای بهره‌مندی از این طرح باید انجام دهید آشنا می‌شوید.

شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای 3 ماه مکالمه، پیامک و اینترنت تابستانی به همراه سیم کارت هدیه و حجم بیشتر اینترنت 3G و 4G به مشترکان خدمات ADSL شاتل خبر داد. در این طرح، کلیه مشترکانی که با پرداخت 40 هزار تومان در روزهای 23 تیر تا 31 مرداد 1397، اولین تماس را با «سیم کارت با بسته آغازین ویژه تابستان» برقرار کنند، علاوه بر دریافت دو سیم کارت برای خود و یکی از نزدیکان که بیشترین تماس را با او برقرار می‌کنند، می‌توانند از 3 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، مجموع 600 دقیقه مکالمه و 600 پیامک خارج از شبکه سه ماهه و 22 گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G با پوشش سراسری و اعتبار زمانی سه ماهه برای این دو سیم کارت بهره‌مند شوند.

همچنین در همین بازه زمانی یعنی از 23 تیر تا 31 مردادماه، در صورت انتخاب و فعال کردن سیم کارت با بسته آغازین ویژه تابستان شاتل موبایل و درج شناسه اشتراک شاتلی در فرم ثبت نام سیم کارت، حجم اینترنت سه ماهه سیم کارت شاتل موبایل مشترکان خدمات ADSL شاتل 18 گیگابایت بیشتر از سایر مشترکان خواهد بود. به این ترتیب، این دسته از مشترکان می‌توانند علاوه بر سه ماه مکالمه و پیامک رایگان، در طول این 3 ماه از مجموع 40 گیگابایت اینترنت همراه نسل 3 و 4 برای دو سیم کارت خود استفاده کنند.

بسته آغازین شماره 2 شاتل موبایل

علاوه بر آن، مشترکان با انتخاب بسته آغازین شماره 2 سیم کارت های شاتل موبایل و پرداخت هزینه 25 هزار تومانی تا پایان شهریورماه می‌توانند یک ماه مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی، 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک خارج از شبکه با اعتبار یک ماهه و مجموع 6.5 گیگابایت اینترنت 3G و 4G شاتل با اعتبار یک ماهه به همراه یک ماه اشتراک خدمات فیلم و سریال نماوا دریافت کنند. حجم اینترنت یک ماهه این بسته برای مشترکان خدمات ای دی اس ال شاتل 5.5 گیگابایت بیشتر از سایر مشترکان در نظر گرفته شده و این دسته از مشترکان با انتخاب و فعال کردن بسته آغازین شماره 2 و درج شناسه اشتراک ADSL شاتل در فرم ثبت نام سیم کارت تا پایان تابستان 1397، مجموعا از 12 گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه برخوردار خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌ها و بسته های جدید شاتل موبایل و همچنین انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 به وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه مراجعه کنید و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدایی این شاتلا از رایتل و ایرانسل و همراه اول خیلیییییییی بهتره
    هم تعرفه هاش خوبه هم سرعتش نت خوبه هم اینکه همیشه در دسترسی

  2. استقبال کمه فک نکنم اصا کسی بخره

  3. فعلا تازه ترافیک خریدم
    بعدا باز این طرح هارو تمدید میکنن میخرم