آپدیت جدید ساعت گیر اس 3

آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 سامسونگ مشکلات آن را رفع می‌کند

به تازگی آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 سامسونگ منتشر شده است. با دریافت به روزسانی جدید ساعت سامسونگ گیر اس 3 برخی مشکلات اساسی آن همچون افزایش بی‌رویه حرارت رفع خواهند شد.

درست دو هفته پیش از رونمایی ساعت سامسونگ گلکسی واچ این شرکت کره‌ای آپدیتی را برای نسل پیشین عرضه کرد. آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 فرانتیر و کلاسیک هم‌اکنون در دسترس بوده و مشکل بسیار مهمی را رفع می‌کند.

یکی از مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ در سال 2017 که کاربران زیادی را آزار داده است، افزایش دما حین شارژ شدن محسوب می‌شود. سامسونگ وعده داده بعد از دریافت آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 این مشکل رفع خواهد شد. مشکل در برخی ساعت‌ها حین رسیدن به حدود 90 درصد شارژ بروز کرده و حرارت به حدی افزایش پیدا می‌کند که کاربر مجبور خواهد شد پیش از اتمام شارژ کامل باتری، اتصال آن به شارژر را قطع کند.

کد آپدیت جدید ساعت گیر اس 3

آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 نزدیک به 16 مگابایت حجم داشته و برای مدل کلاسیک و فرانتیر به ترتیب با کدهای R770XXU2CRG3 و R760XXU2CRG3 منتشر شده است. می‌توان برای دریافت آپدیت از اپلیکیشن Samsung Gear استفاده کرد که بر روی گوشی هوشمند متصل به ساعت نصب می‌شود.

سامسونگ در روز نهم آگوست (هجدهم مرداد ماه)، که بیشتر به خاطر رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 9 در این روز منتظر فرا رسیدنش هستیم، علاوه بر رونمایی گلکسی واچ به عنوان جانشین گیر اس 3، نسخه جدید سیستم عامل تایزن 4.0 را نیز معرفی خواهد کرد که به طور خاص مخصوص گجت‌های پوشیدنی توسعه پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ساعت های زیبای هستن

  2. دمش گرم اینقدر به فکره

  3. هیچ شرکتی نبوده که محصولش بی نقص باشه و این چیزای کوچیک وقتی با آپدیت قابل حل باشه جای نگرانی نیست

  4. خوشم میا همه محصولاش تک تک عیب و نقص دارن