نام شیائومی می مکس 3 پرو در وب‌سایت کوالکام رویت شد

با رویت نام گوشی شیائومی می مکس 3 پرو (Xiaomi Mi Max 3 Pro) در وب‌سایت کمپانی کوالکام، احتمال رونمایی از آن در آینده نزدیک قوت گرفت.

به تازگی کوالکام، با قرار دادن نام شیائومی می مکس 3 پرو در بین گوشی های بهره‌مند از تراشه اسنپدراگون 710، مدرکی محکم دال بر وجود خارجی چنین محصولی ارائه داده است. هفته گذشته شیائومی از گوشی هوشمند می مکس 3 (با تراشه اسنپدراگون 636) رونمایی کرده بود و حالا با این افشاگری تازه، می‌توان انتظار معرفی رسمی نسخه پرو در روزها یا هفته‌های آتی را داشت.

شیائومی می مکس 3 پرو

مشخصات احتمال شیائومی می مکس 3 پرو

در وب‌سایت کوالکام اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات فنی دستگاه دیده نمی‌شود، اما احتمال تشابه بسیاری از ویژگی‌های آن با می مکس 3 دور از ذهن نیست؛ از جمله صفحه نمایش 6.9 اینچی IPS LCD با وضوح 2160 در 1080 پیکسل، دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی.

البته در حال حاضر می مکس 3 تنها در کشور چین قابل خریداری است و هنوز کمپانی سازنده از قصد خود برای عرضه‌ی آن به سایر بازارها خبر نداده است. این فبلت در دو مدل 4+64 گیگابایتی و 6+128 گیگابایتی به ترتیب با مبلغی معادل 250 و 295 دلار در معرض فروش قرار دارد.