میزو 16 و میزو 16 پلاس

مشخصات فنی کامل میزو 16 و میزو 16 پلاس همراه تصاویر آن‌ها منتشر شد

مشخصات فنی کامل میزو 16 (Meizu 16) و میزو 16 پلاس (Meizu 16 Plus)، گوشی های پرچمدار سال 2018 میزو به همراه تصاویری از آن‌ها منتشر شده است که در ادامه می‌بینید.

ما می‌دانیم که میزو قصد دارد 8 آگوست (17 مرداد ماه) از دو پرچمدار جدید گوشی هایش پرده برداری کند، پس رویت یک تاییدیه در سایت تنا نمی‌تواند چندان تعجب برانگیز باشد. هر دو این گوشی ها در سایت تنا رویت شده‌اند تا ما تصاویرشان را دیده و با مشخصات فنی کامل میزو 16 و میزو 16 پلاس آشنا شویم.

رندرهای به انتشار رسیده از دو گوشی، طراحیشان و هرآنچه در موردشان می‌دانیم را تایید می‌کنند. در انیجا خبری از ناچ نیست، شانه‌ی کوچکی زیر نمایشگر وجود دارد و حاشیه‌های بسیار باریکی را می‌توان در دو سمت نمایشگر یافت. همچنین در نسخه معمولی و میزو 16 پلاس خبری از اسکنر اثر انگشت نیز که می‌توان به معنای حضور یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه باشد. ما هیچ جایی را بر روی این محصولات نمی‌بینیم که اسکنر اثر انگشت بر روی آن قرار داشته باشد.

مشخصات میزو 16 و میزو 16 پلاس

از نظر مشخصات فنی، مدل اصلی به یک باتری 2950 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و مطابق گزارش‌های قبلی، می‌توان شاهد حضور یک تراشه اسنپدراگون 710 در زیر قاب این محصول بود. در اینجا دوربین دوگانه پشتی نیز قابل تایید است. در آن سمت مدل میزو 16 پلاس به یک باتری بزرگ‌تر 3570 میلی‌آمپر ساعتی همراه با تراشه بالارده اسنپدراگون 845 کوالکام تجهیز خواهد بود. این تفاوت‌ها می‌تواند باعث اختلاف قیمت چند صد دلاری بین دو مدل شود.

جدا از مواردی که در بالا خواندید، سه رندر که توسط مدیرعامل شرکت میزو از این گوشی ها به انتشار رسیده، قاب پشتی شیشه‌ای، فریم فلزی، دوربین دوگانه پشتی همراه فلاش ال ای دی گرد در پشت و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه را تایید می‌کند. لازم به ذکر است که گجت نیوز رویداد معرفی گوشی های میزو 16 و میزو 16 پلاس را به طور کامل تحت پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینو با کمک ایرانی ها ساختن

  2. از این شرکت خوشم نمیاد

  3. چه اسم های عجیب غریبی اینا تازه تازه دارن وارد بازار میشن یا از قبل بودن و ما خبر نداشتیم

  4. میشه گفت باطری قوی داره
    ولی دوربینش چی؟چنده