می بانی واچ 3

ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 با پشتیبانی 4G برای کودکان عرضه شد

می بانی واچ 3 ساعت هوشمند جدید شیائومی است که به تازگی برای کودکان معرفی شده است. در ادامه بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 (Xiaomi Mi Bunny Watch 3) آشنا خواهیم شد.

شیائومی یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان عرضه کرد. این محصول می بانی واچ 3 نام داشته و مهمترین ویژگی آن پشتیبانی از 4G LTE است، به طوری که یک درگاه سیم کارت نانو درونش تعبیه شده است. این ساعت با داشتن تنها 51 گرم وزن، بسیار سبک تلقی شده و به همین دلیل بستن آن بر روی دست کودکان، آن‌ها را خسته و آزرده نخواهد کرد.

ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 دارای نمایشگر 1.4 اینچی AMOLED بوده و به یک دوربین اچ‌دی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در اطراف صفحه نمایش شیشه‌های 2.5D گوریلا گلس وجود دارد. رزولوشن صفحه نمایش 320 در 360 پیکسل است.

درون ساعت یک اپلیکیشن وجود دارد که با استفاده از دوربین ساعت، قادر به تشخیص گیاهان است. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم شیائومی می بانی واچ 3 پشتیبانی از جی پی اس بوده و می‌توان به وسیله نصب یک اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند، آن را از این طریق کنترل کرد.

درباره ظرفیت باتری ساعت هوشمند جدید شیائومی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما طبق ادعای سازنده، طی پنجاه دقیقه شارژ شده و برای سی ساعت می‌تواند به صورت دائمی انرژی‌دهی کند. پشتیبانی گجت از استاندارد IPX7 نشان می‌دهد نگرانی از بابت بازیگوشی کودکان ریختن آب بر روی آن وجود نخواهد داشت. طول ساعت با احتساب بند آن 240 میلی‌متر است.

قیمت شیائومی می بانی واچ 3

فروش ساعت شیائومی می بانی واچ 3 هم اکنون از طریق وب سایت‌های مختلف آغاز شده است. این محصول را می‌توانید به قیمت 90 دلار از فروشگاه‌های Mi Mall ،TMall ،Suning و JD.com خریداری کنید.