قیمت و مشخصات فبلت آنر Note 10 هواوی لو رفت

هوای آنر نوت 10 (Honor Note 10) یک هفته دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. اما یک هفته پیش از این رویداد شاهد قرارگیری آنر Note 10 هواوی در وب سایت JD.com هستیم. فروشگاه قیمت این دستگاه 7 اینچی را 1500 دلار اعلام کرده است!

با قرارگیری گوشی هواوی آنر نوت 10 در وب سایت JD.com، پیش از معرفی رسمی گوشی به شکل ظاهری آن پی بردیم. اگرچه این قبلت ناچ استایل نیست، اما حاشیه‌های فوق‌العاده کنی در بالای نمایشگر دارد. چانه آن نیز بسیار کم حاشیه بوده و در دو طرف صفحه نمایش تقریبا هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود.

آنر Note 10 هواوی

مشخصات آنر Note 10 هواوی

مدتی پیش از طریق اطلاعات لو رفته در وب سایت TENAA به مشخصات فنی آنر Note 10 هواوی پی برده بودیم، اما تصویری از این گوشی در دسترس نبود. این فبلت، که شاید بهتر باشد آن را تبلت خطاب کنیم، یک نمایشگر 6.95 اینچی از نوع AMOLED داشته و به تراشه فوق‌العاده قدرتمند کایرین 970 مجهز شده است. دوربین آنر Note 10 هواوی دوگانه بوده و از یک سنسور 24 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی از نظر حافظه رم به دو نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی و از نظر ظرفیت داخلی به سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی تقسیم می‌شود.

سیستم عامل آنر نوت 10 هواوی EMUI 8.1 بوده و بر پایه اندروید 8.1 اوریو توسعه پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات TENAA، باتری این دستگاه غول‌پیکر دارای ظرفیت 4900 میلی‌آمپر ساعت است. قیمت آنر Note 10 هواوی در وب سایت JD.com برابر 1500 دلار ذکر شده است، اما مطمئن هستیم ایرادی نوشتاری رخ داده و هرگز فبلت هواوی با چنین قیمتی عرضه نخواهد شد! انتظار داریم قیمت نسخه مخصوص چین یک هفته دیگر و قیمت نسخه مخصوص بازارهای سراسر دنیا یک ماه دیگر و طی نمایشگاه IFA 2018 اعلام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*