تصویر باکیفیت سامسونگ گلکسی نوت 9

انتشار سه تصویر باکیفیت سامسونگ گلکسی نوت 9 پیش از معرفی

سه تصویر باکیفیت سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) پیش از معرفی رسمی این گوشی منتشر شد. این عکس‌ها بر اساس جدیدترین اخبار طراحی شده و به همین دلیل ظاهر دقیق گلکسی Note 9 را نشان می‌دهند.

بله، تا امروز گستره‌ای از عکس‌ها و رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 9 را منتشر کرده‌ایم، اما نکته اینجاست که هر چه به تاریخ رونمایی رسمی نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات شکل واقعی‌تری به خود گرفته و موثق‌تر می‌شوند. انتشار اخبار ضد و نقیض پیرامون پرچمداران سامسونگ از حدود یک سال پیش از معرفی شروع می‌شود، اما اخبار دقیق را در بازه زمانی یک ماه مانده به رونمایی رسمی دریافت می‌کنیم. اکنون سه تصویر باکیفیت سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز کمتر از یک ماه مانده به معرفی گوشی منتشر شده‌ است.

تصویر سامسونگ گلکسی نوت 9

تصویر باکیفیت سامسونگ گلکسی نوت 9

ایوان بلاس، منتشرکننده مشهور اخبار و اطلاعات گوشی های هوشمند، این عکس‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ را در اختیار ما قرار داده است، پس با در نظر گرفتن طراح آن‌ها بیشتر به صحت تصاویر پی می‌بریم.

با ریز شدن در این سه تصویر باکیفیت سامسونگ گلکسی نوت 9 به یک نکته بسیار مهم پی خواهیم برد که برای برخی کاربران فوق‌العاده جذاب است؛ امسال، رنگ قلم اس پن گوشی سری نوت، هم‌رنگ بدنه آن خواهد بود.

گوشی گلکسی نوت 9 در جریان نمایشگاه IFA و در کنار ساعت گلکسی واچ این شرکت معرفی خواهد شد. به عنوان برخی مشخصات فنی گوشی باید به نمایشگر 6.4 اینچی کیو اچ‌دی با پنل سوپر AMOLED، تراشه اسنپدراگون 845، حافظه رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت (نسخه پایه)، وجود یک نسخه دارای ظرفیت داخلی 512 گیگابایت و دوربین دوگانه مجهز به ویژگی‌هایی همچون فیلم برداری سوپر اسلوموشن اشاره کرد.