سری هواوی میت 10

آپدیت نرم افزاری سری هواوی میت 10 باعث بهبود عملکرد دوربین می‌شود

شرکت هواوی آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) ارائه داده است. این به‌روزرسانی نرم افزاری به بهبود عملکرد دوربین کمک می‌کند و عکس‌های شفاف‌تر در نور کم و شب را به همراه دارد.

هواوی از به‌روزرسانی نرم افزاری جدیدی برای سری هواوی میت 10 (HUAWEI Mate 10) خبر داد. این به‌روزرسانی که به زودی به بازار ما عرضه می‌شود، بهبود عملکرد عکس‌برداری در نور محدود را برای گوشی های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین (Porsche Design Huawei Mate 10) به همراه خواهد داشت.

سری هواوی میت 10 با بهره‌مندی از دوربین دوگانه 20+12 مگاپیکسلی Leica با لنز SUMMILUX-H و میزان گشودگی دیافراگم f/1.6، تجربه عکس‌برداری سطح بالا و فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد که در سایه استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه و صحنه، بهینه‌سازی شده است. در این به‌روزرسانی جدید، سری HUAWEI Mate 10 قادر خواهد بود استفاده بهتری از اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان که در این گوشی استفاده شده است کند تا تصاویر شفاف و با جزئیات بالا را در شب به ثبت برساند.

سری هواوی میت 10

عکس‌برداری در شب معمولا به نورگیری طولانی مدت یا همان Long Exposure Time نیاز دارد که این امر، دوربین را بیشتر از حالت عادی در معرض تاثیر لرزش‌ها قرار می‌دهد. برای جلوگیری از این امر که تصاویر به ثبت رسیده تار شوند، حالت جدیدی در سری هواوی میت 10 به کار گرفته شده که از آن با عنوان Night Mode یاد می‌شود و از تکنولوژی نوآورانه AIS (لرزش‌گیر تصویر با استفاده از هوش مصنوعی) استفاده کرده تا بهینه‌سازی تصاویر را عملی ساخته و کاربران را قادر سازد به سادگی، تصاویر جذاب را در شرایط محیطی با نور محدود و بدون نیاز به سه پایه دوربین به ثبت برسانند.

نحوه دریافت به‌روزرسانی جدید سری هواوی میت 10

برای دسترسی به این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند از طریق زیر منوی System Update در منوی Systems از بخش تنظیمات (Settings)، پس از در دسترس قرار گرفتن از آن بهره ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. برای میت 10 لایت هم میاد؟

  2. بخدا دوربینای هوآوی فقط یه مدت خوبن بعد یه سال به شدت کیفیتش کاهش پیدا میکنه