فروش اینترنتی مزدا 3

بهمن موتور در مورد حواشی مربوط به فروش اینترنتی مزدا 3 توضیح داد

بهمن موتور در روز گذشته، طرح فروش اینترنتی مزدا 3 را فعال کرد، اما تنها چند دقیقه بعد سایت فروش بسته شد. حالا شرکت بهمن موتور در مورد حواشی مربوط به این اتفاق توضیح داده است.

صبح روز گذشته طرح فروش اینترنتی مزدا 3 در سایت شرکت بهمن موتور فعال شد، اما در همان دقایق ابتدایی، فروش این خودرو متوقف و سایت فروش بسته شد تا حرف و حدیث‌هایی در مورد نمایشی بودن این طرح فروش مطرح شود. در این طرح پیش فروش خودروی مزدا 3 معمولی با قیمت 142 میلیون و 700 هزار تومان و مزدا 3 با سرویس یک ساله رایگان با قیمت 149 میلیون و 470 هزار تومان و موعد تحویل 30 روزه عرضه می‌شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا خودروسازان را ملزم کرده که محصولات خود به خصوص خودروهای پرطرفدار را به صورت فروش اینترنتی عرضه کنند تا تمام مشتریان شانس یکسانی برای خرید داشته باشند. شرکت بهمن موتور نیز روز گذشته فروش اینترنتی مزدا 3 اف ال را در ساعت 9 صبح آغاز کرد، اما مشتریانی که در همان دقایق ابتدای به سایت فروش مراجعه کرده بودند با بسته بودن سایت فروش و ارور پر بودن ظرفیت مواجه شدند و نتوانستند ثبت نام کنند تا انتقادهایی را نسبت به شرکت بهمن موتور داشته باشند.

ظرفیت فروش اینترنتی مزدا 3 در چند دقیقه تکمیل شد

یکی از مدیران شرکت بهمن موتور در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرده و گفته با توجه به تفاوت قیمت مزدا 3 در کارخانه و بازار، تقاضا برای خرید این خودرو بسیار بالا بود. مزدا 3 در کارخانه با قیمت حدود 142 میلیون تومان و در بازار با قیمت حدود 215 میلیون تومان به فروش می‌رسد. وی با اشاره به این که تنها تعداد معدودی از متقاضیان موفق به ثبت نام شدند، اضافه کرد:

سیستم سایت به این شکل است که پس از ورود اولین سری از متقاضیان به سایت برای ثبت نام، متقاضیان بعدی در صف می‌مانند تا ثبت نام متقاضیان اولیه انجام شود. به همین دلیل به نظر رسید که سایت در دقایق ابتدایی ثبت نام بسته شده است. در ثانیه اول باز شدن سایت، حدود 150 هزار نفر به سایت مراجعه کردند و حدود 52 هزار نفر آن‌ها در ثانیه اول موفق به ورود شدند و به ترتیب اولویت در صف ثبت نام قرار گرفتند. این در حالی است که خودروهای در نظر گرفته شده برای فروش، بسیار محدود و کمتر از تعداد مراجعه‌کنندگان بوده است.

به این ترتیب شرکت بهمن موتور مدعی شده که هیچ تخلف، تقلب یا اشتباهی صورت نگرفته و تعداد بالای متقاضیان باعث شده تا ظرفیت فروش مزدا 3 در همان دقایق ابتدایی تکمیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. تو رو خدا این سیاه بازیها رو تموم کنین
    مردم دیگه خسته شدن از این همه دروغ

  2. دزدی میکنننن گله ای

  3. گجت نیوز عزیز

    الطفا این ویدئو رو هم ببینید. سایت در ساعت 11.15 بسته شده بود اما هنوز میشد ثبت سفارش کرد. و میشد به درگاه رفت اما فایل درگاه رو حذف کرده بودن که کسی پرداخت نکنه

    https://www.aparat.com/v/qRGJj

  4. مزدا ۲ دخترونس فقط برا خانوما خوبه

  5. من mazda2 رو بیشتر دوس دارم خیلی بهتر و جم و جور تر و حتی تیز تر از مزدا ۳