لوازم جانبی گلکسی نوت 9

افشای تصاویر لوازم جانبی گلکسی نوت 9 پیش از رونمایی

رولاند کوانت مجموعه کاملی از تصاویر مربوط به لوازم جانبی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را منتشر کرد. پرچمدار سامسونگ با قلم هوشمند بلوتوثی و یک قاب بسیار مقاوم به دست کاربران می‌رسد.

اخبار پیرامون گلکسی نوت 9 سامسونگ به نقطه‌ای رسیده است که احتمالا با معرفی این اسمارت فون در رویداد “Unpacked” سامسونگ چندان غافلگیر نخواهیم شد. تصاویری که حالا توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد در اختیارمان قرار گرفته است هم بسیاری از جزئیات مربوط به لوازم جانبی گلکسی نوت 9 را مشخص می‌کند.

نخست، قلم هوشمند S Pen با پشتیبانی از بلوتوث را داریم که قرار است در شش رنگ آبی، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، بنفش و زرد همراه با گلکسی نوت 9 معرفی شود.

پس از آن، کاورهای ایستاده Clear View، کاورهای سیلیکونی و کاورهای چرمی هستند که هر سال، با معرفی گوشی های جدید به فروش می‌رسند. قیمت این قاب‌های محافظ هنوز مشخص نشده است.

برای آن دسته از افرادی که معتقدند کاورهای بالایی نمی‌توانند از گلکسی نوت 9 در برابر عناصر بیرونی محافظت کنند، سامسونگ مشغول آماده‌سازی کاورهایی سیلیکونی و مقاوم با استاندارد نظامی MIL-SDT810G است که در ادامه می‌توانید تصاویر آنها را تماشا کنید:

هنوز قیمت هیچ‌کدام از این محصولات مشخص نشده است؛ اما با عرضه گلکسی نوت 9 در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور)، همه این وسایل جانبی نیز آماده فروش خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. آره واقعا مخصوصا قلمی که داره با اون قابلیتاش ترکونده واقعا

  2. دقت کردین جذابیت لوازم جانبی و قاب و این چیزاش از خود گوشی بیشتره؟