طراحی شیائومی می میکس 3

انتشار آپدیت MIUI 10 سبک طراحی شیائومی می میکس 3 را لو داد

طراحی شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) همانند پرچمداران قبلی این سری بدون حاشیه بوده و از نظر نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه، جزو بهترین‌ها خواهد بود. بعد از انتشار سیستم عامل MIUI 10، به طور اتفاقی به شکل ظاهری شیائومی می میکس 3 پی بردیم.

بر اساس شایعات و در نظر گرفتن زمان معرفی دیگر گوشی های سری Mix شیائومی، انتظار داریم شیائومی می میکس 3 در سپتامبر (شهریور – مهمر) سال جاری معرفی شود. اگرچه شیائومی می میکس از نظر طراحی بدون حاشیه همچنان جزو بهترین‌ها است، اما طبق اخبار، این طراحی بی‌نظیر در نسل سوم باز هم بهبود پیدا کرده و سبب می‌شود طراحی شیائومی می میکس 3 خارق‌العاده باشد.

اگر سبک طراحی شیائومی می میکس 3 همان چیزی باشد که انتظار داریم، این گوشی‌ساز به جنگ دو گوشی ساخت رقیب‌های چینی خود یعنی ویوو NEX S و اوپو فایند ایکس رفته و با می میکس 3، از نظر طراحی بدون حاشیه و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه، با این دو گوشی رقابت می‌کند.

این گوشی‌ساز به تازگی از طریق انتشار آپدیت MIUI 10 برای دیگر محصولات شرکت، به طور تصادفی شکل ظاهری کلی و نحوه طراحی شیائومی می میکس 3 را فاش کرده است. بر اساس این تصاویر، گوشی در دست کاربر دارای یک دکمه مخصوص در سمت چپ بوده و برای انجام کارهای مربوط به هوش مصنوعی همچون فراخواندن دستیار مجازی هوشمند کاربرد دارد.

شیوه طراحی شیائومی می میکس 3

طراحی شیائومی می میکس 3

هنوز چنین گوشی مجهز به دکمه یاد شده رویت نشده است. همچنین طراحی بدون حاشیه مشاهده شده در این عکس‌ها را تا امروز فقط در گوشی های سری Mix مشاهده کرده‌ایم، به همین دلیل آن را به شیائومی می میکس 3 نسبت دادیم. در تصویر زیر نیز یکی دیگر از اسکرین شا‌ت‌های MIUI 10 را مشاهده می‌کنید.

طراحی شیائومی می میکس 3

 

گفتنی است شرکت سازنده این عکس‌ها را خیلی زود بعد از انتشار حذف کرد که حساسیت ما را بیشتر می‌کند، به این معنی که درون آن‌ها چیزی برای مخفی کردن وجود دارد! البته این موضوع دور از انتظار نیز نبود.

شیائومی دو سال پیش و وقتی که شرکت‌های گوشی‌ساز به تازگی در حال روی آوردن به طراحی بدون حاشیه بودند، گوشی می میکس را با آن نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه خارق‌العاده و باورنکردنی عرضه کرد و سال بعد نیز طراحی بدون حاشیه آن را در نسل دوم بهبود بخشید. مطمئنا در شیائومی می میکس 3 پسرفتی مشاهده نشده و طراحی آن در صورت عدم بهبود، حداقل در مقایسه با دومین نسل ثابت باقی خواهد ماند.