گوشی اوپو R17

گوشی اوپو R17 در وب سایت TENAA رویت شد

شرکت اوپو طی آخرین رویداد خود، با اشاره به عنوان اوپو آر 17 (Oppo R17) مشخص کرد نام جاشین آر 15 چه خواهد بود. بعد از این اتفاق اکنون شاهد ظاهر شدن گوشی اوپو R17 در وبسایت TENAA هستیم.

بعد از اعلام نام محصول بعدی اوپو توسط خود شرکت، انتشار اسناد جدید TENAA نیز مهر تاییدی بر آن کوبید. گوشی اوپو R17 به زودی با رنگ بدنه‌ای بسیار شاد معرفی شده و دارای دوربین دوگانه خواهد بود. در تصویر منتشر شده توسط این وب سایت، پنل جلویی به خوبی مشخص نیست، اما می‌توان با اطمینان گفت خبری از کلید فیزیکی هوم در این بخش نخواهد بود.

عکس گوشی اوپو R17

گوشی اوپو R17

از طرفی به طور واضح، در پنل پشتی نیز حسگر اثر انگشتی دیده نمی‌شود. با توجه به این که این گوشی احتمالا به 10 گیگابایت رم مجهز شده و محصولی ارزشمند خواهد بود، بعید است شرکت سازنده اسکنر اثر انگشت را در آن حذف کند، در حالی که امروز این ماژول در ارزان‌ترین میان‌رده‌های چینی نیز استفاده می‌شود. پس ظن ما به سمت استفاده از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر می‌رود.

البته احتمال دارد اوپو، همانند گوشی فایند ایکس در این مدل نیز از یک سیستم تشخیص چهره حرفه‌ای به عنوان سیستم احراز هویت اصلی استفاده کند.

گوشی اوپو R17 دارای نمایشگری 6.3 اینچی بوده و به یک باتری 3415 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این گوشی طی دو شماره مدل PBCM00 و PBCT00 عرضه می‌شود. متاسفانه درباره این گوشی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.