تیزر جدید آنر نوت 10

تیزر جدید آنر نوت 10 وجود اسپیکرهای استریو را تایید می‌کند

تیزر جدید آنر نوت 10 از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. پوستر جدید، یک یخ در حال ذوب با دو اسپیکر در آن را نشان می‌دهد که ظاهرا نشان از تجهیز Huawei Honor Note 10 به اسپیکرهای استریو دارد.

فبلت جدید آنر که با صفحه نمایشی بزرگ در حال توسعه است، تا دو روز دیگر طی مراسمی رسمی معرفی می‌شود و آنر با انتشار تیزرهای مختلف به دنبال جلب توجه کاربران است. بعد از تایید ظرفیت باتری این پرچمدار، حالا تیزر جدید آنر نوت 10 تصویری متفاوت از یک یخ در حال ذوب و دو اسپیکر در آن را نشان می‌دهد که به عقیده ما، از وجود اسپیکرهای استریو خبر می‌دهد.

آنر نوت 8 که سال 2016 در اختیار کاربران قرار گرفت، فاقد اسپیکرهای استریو بود؛ در این صورت، به‌کارگیری آنها را می‌توان یک آپدیت بزرگ در مقایسه با نسل قبلی در نظر گرفت. آنر تصمیم درستی برای ارتقا سیستم صوتی دستگاه گرفته است چرا که از این فبلت بزرگ عمدتا برای انجام بازی‌ها یا تماشای ویدیوها استفاده خواهد شد.

تیزر جدید آنر نوت 10

مطابق با اطلاعات موجود، گوشی جدید آنر به صفحه نمایش 6.95 اینچی سوپر آمولد و تراشه کایرین 970 مجهز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در چندین نسخه مختلف با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64، 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. دوربین پشتی 16+24 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 هم از دیگر ویژگی‌های اصلی این اسمارت فون هستند.

هم‌اکنون پیش‌فروش Honor Note 10 از طریق فروشگاه اینترنتی Vmall آغاز شده است. هرچند، فعلا فقط نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی این دستگاه در دسترس خریداران هستند. این فروشگاه اینترنتی، رنگ‌های آبی (Phantom Blue) و مشکی (Magic Night Black) آنر نوت 10 را هم تایید می‌کند. افرادی که برای پیش‌خرید اقدام می‌کنند، ضمن بهره‌مندی از تخفیف 99 یوانی (14.5 دلاری)، یک جفت هدفون سیمی را هم رایگان دریافت خواهند کرد.

آنر نوت 10 در تاریخ 31 جولای (9 مرداد) به صورت رسمی معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ضعفشون هی روی اسپیکره بیشتر اونو برطرف من بهتر میشن

  2. دیگ مثل هوآوی هیجای دنیا پیدا نمیشه البته جا داره یه اشاره ای هم به شیائومی کنیم که تقریبا یه خطر ریزی برای هوآویه

  3. اینم داره میزنه جاده خاکی

  4. خدایی من یکی اصا تشخیص ندادم اونایی که داخل یخه اسپیکره
    بابا اصا هیچیش قابل تشخیص نیست انصافا

  5. پس تیزرش کو ؟من ک چیزی نمیبینم