خرید گوشی میان رده

3 دلیل برای خرید گوشی میان رده به جای پرچمدار در سال 2018

قیمت پرچمداران حالا بسیار نجومی شده است و کمتر کسی فکر خرید آنها را دارد. در اینجا دلایلی قانع‌کننده‌ای را برای خرید گوشی میان رده به جای پرچمداران در شرایط کنونی مطرح خواهیم کرد.

به لطف پیشرفت حوزه تلفن های همراه، حالا محصولات میان رده در این بازار قدرت رقابت با برخی پرچمداران بزرگ را پیدا کرده‌اند و افزایش نجومی قیمت پرچمداران موجب شده است تا خیل عظیمی از خریداران به سمت محصولات مقرون به صرفه بروند. اما چه دلایلی را می‌توان برای ترجیح دادن گوشی های میان رده به پرچمداران مطرح کرد؟

خرید گوشی میان رده در سال 2018

بسیاری از مردم از گوشی خود برای بازی‌های مختلف، گشت و گذار در فضای اجتماعی یا عکاسی استفاده می‌کنند و با اینکه عملکرد پرچمداران در این حوزه‌ها بسیار درخشان است، اما این دلیل نمی‌شود بخواهیم برای یک پرچمدار چندین میلیون تومان پول بپردازیم؛ امروزه پرچمداران با قیمت بالای هزار دلار به فروش می‌رسند و با توجه به افزایش نرخ ارز بهتر است از خرید کهکشانی‌های لوکس و گران‌قیمت صرفه نظر کنیم. با خرید خرید گوشی میان رده و پرداخت مبلغی بسیار کمتر و گاه تا نصف می‌توان تمامی نیازهای خود از یک گوشی همراه را تامین کرد. و اما اگر صرفه‌جویی در هزینه به تنهایی نمی‌تواند دلیل خوبی برای شما باشد در ادامه مقاله دلایل دیگری را برای اثبات ادعای خود مطرح می‌کنیم.

میان‌رده‌ها دیگر زشت نیستند!

خرید گوشی میان رده

کیفیت ساخت در گذشته یکی از تفاوت‌های اصلی بین گوشی‌ های مقرون به صرفه و پرچمداران بود و خریداران محصولات ارزان‌تر معمولا محصولی از جنس پلاستیک به جای فلز خریداری می‌کردند. اما امروزه در رده‌های مختلف قیمت، گوشی‌هایی با کیفیت ساخت بسیار بسیار عالی در دسترس هستند. دو گوشی وان پلاس 6 و موتو زد 3 پلی با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسند و طراحی فلز و شیشه قاب آنها نظر هر کاربری را جلب می‌کند. صفحه نمایش مدرن و دوربین دوگانه از دیگر قابلیت‌های این دو میان رده است که توان رقابت با برخی پرچمداران 2018 را نیز دارند.

حتی در محدوده پایین‌تر از 500 دلار نیز محصولی همچون آنر 7 ایکس با قیمت 200 دلار شامل قابلیت‌هایی نظیر حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه و بدنه خوش ساخت آلومینیومی است.

تجربه عکاسی بهبود یافته

خرید گوشی میان رده

نمی‌توانیم در مورد تجربه پیشرفته و جذاب عکاسی در پرچمداران بزرگ دروغ بگوییم؛ کیفیت تصویربرداری در محصولات اپل و یا گلکسی اس 9 سامسونگ واقعا مثال‌زدنی است. اما با خرید گوشی میان رده نیز می‌توانید صاحب دوربینی با کیفیت خیلی خوب همراه با قابلیت‌های مختلف شوید. تجربه عکاسی با دوربین محصولات مقرون‌ به صرفه‌ای همچون موتو زد 3 پلی یا سایر گوشی های چینی بسیار بهتر از گذشته است و پاسخگوی نیاز خیل عظیمی از کاربران خواهد بود.

کیفیت عکاسی گوشی هایی با محدوده قیمت 450 دلار در فروشگاه‌های مختلف نظیر آمازون قطعا خیلی از افراد را شگفت‌زده می‌کند. البته قابلیتی همچون عکاسی در نور کم در گلکسی اس 9 را نمی‌توان در میان رده‌ها تجربه کرد. گوشی‌های دیگری نظیر وان پلاس 6 یا حتی اولین گوشی پیکسل گوگل (به عنوان یک پرچمدار قدیمی) نیز تجربه عکاسی خوبی برای کاربران خود به ارمغان می‌آورند.

پول خود را جای بهتری مصرف کنید

خرید گوشی میان رده

کدام یک را ترجیح می‌دهید: یک گوشی پرچمدار گران‌قیمت بدون هیچ قاب و محافظ شیشه، یا خرید گوشی میان رده به همراه یک قاب زیبا، هدفون با کیفیت، پاوربانک و یا اسپیکر بلوتوثی؟ در واقع با پولی که افراد صرف خرید گوشی های پرچمدار می‌کنند می‌توان یک میان رده مناسب به همراه لوازم جانبی بسیار کاربردی و مفید تهیه کرد. حتی شاید در نهایت پولی برای خوردن شام یا پرداخت قبض موبایل در جیب شما باقی بماند!

حالا با این تفاسیر به نظر شما چه گوشی هوشمندی مناسب نیازهای شماست؟ آیا واقعا به یک پرچمدار چند هزار دلاری و لوکس نیاز دارید یا خرید گوشی میان رده می‌تواند نیاز شما را برطرف کند؟ این‌ها سوالات مهمی هستند که هر خریدار باید قبل از تصمیم نهایی از خود بپرسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. عادت کردبم بین بد و بدتر..انتخاب دیگه ای نبوده..یعنی نگذاشتند..

  2. تو این دوره زمونه فقط باید یه nokia 1100 بخری و بس

  3. چرا میان رده؟ ما که پوله رو داریم میدیم خب یکم بیشترش کنیم حداقل بدیمش یه گوشی خوبی

  4. بهترین کار نخریدن گوشیه
    چه میان رده چه پرچمدار .درسته قیمتا دیگ پایین نمیاد ولی خریدنشم خالی از ضرر نیس

  5. الان خیلی میان رده ها ارزون هستن؟؟؟ همه اومدن بالایه 3تومن وقتی a8 میشه 4.5وقتی xa2 ultra میشه 3.900یا همین 7x به مرز 3تومن میرسه هیچ ارزش خریدی دیگه ندارن

  6. با دلار 11000 تومنی مگه میشه گوشی خرید!!!!
    الان باید از وضعیت دولت و کاراش لذت برد

  7. بهترین کار خرید پرچم دارای دست دوم یا حتی نو یک سال یا دوسال پیش هستش چون هم اپدیت نرم افزاری تا چندسال بعد براش میاد و هم قدرت سخت افزاری و دوربین بهتر و باطری بهتری هم داره خرید میان رده کار اشتباهیه

  8. سلام.دیگه حتی نمیشه میانرده هم خرید.الان قیمت میان رده از پرچمدار بیشتره در مقایسه با قیمت پرچمدارای سال قبل