سامسونگ گلکسی نوت 9

تازه‌ترین افشاگری درباره قیمت گلکسی نوت 9 و رنگ‌های قابل عرضه‌ی آن

یک پوستر تبلیغاتی از قیمت گلکسی نوت 9 در فاصله 10 روز مانده به معرفی رسمی این پرچمدار جدید سامسونگ، پرده برداشته است.

تاکنون اطلاعات جامع و تصاویر پرشماری از عضو بعدی خانواده گلکسی نوت به بیرون درز پیدا کرده؛ به تازگی قیمت گلکسی نوت 9 در کشور اندونزی و همین‌طور اسامی رنگ‌های قابل فروش این دستگاه نیز در یک پوستر تبلیغاتی غیر رسمی به نمایش درآمده است.

رنگ‌های موجود و قیمت گلکسی نوت 9

قیمت گلکسی نوت 9

بر این اساس، رنگ آبی دستگاه با نام Engineered Blue، رنگ مشکی با نام Mystic Black و رنگ مسی آن با نام Artisan Copper به فروش خواهد رسید. همچنین در این پوستر، قیمت گلکسی نوت 9 برای مدل 128 گیگابایتی، معادل 936 دلار و برای مدل 512 گیگابایتی، بسیار گرانتر و معادل 1214 دلار درج شده است. ظاهرا خبری از نسخه 64 گیگابایتی نخواهد بود و علاقه‌مندان به خرید این پرچمدار باید با همین قیمت‌ها کنار بیایند.

در برخی از گزارش‌های پیشین نیز قیمت مدل 128 گیگابایتی، اندکی کمتر از 1000 دلار و قیمت مدل 512 گیگابایتی، حدود 200 دلار گرانتر توصیف شده بود. البته ظاهرا گلکسی نوت 9 در اروپا با قیمت به مراتب بیشتری به فروش خواهد رسید.

نکته جالب دیگری که در این پوستر به چشم می‌خورد، اهدای یک تلویزیون سامسونگ به عنوان هدیه به مشتریانی است که گلکسی نوت 9 را پیش خرید خواهند کرد. هرچند این یک تبلیغ محلی است؛ اما می‌توان حدس زد که در سایر کشورها نیز پرچمدار جدید سامسونگ همراه با هدایایی (از جمله ساعت هوشمند) به فروش برسد.

کمپانی کره‌ای هم در تبلیغات رسمی خود برای گلکسی نوت 9 سنگ تمام گذاشته و آن را تنها دستگاهی توصیف کرده که پاسخگوی نیاز کاربران برای مسائل کاری، سرگرمی و هر چیز دیگری خواهد بود که بین این دو می‌گنجد. باید دید که آیا پس از ورود این پرچمدار به بازار، این ادعاها رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همش قابل پیش بینی بوده که

  2. حالا چرا به هر رنگ یه اسم خاص داده؟

  3. گفته بودن که قراره نوت ۹ با قیمت نوت ۸ عرضه شه چیشد مس

  4. اینم دیگ خودشو کشت انقد ریز ریز خبر از معرفی و عرضه و قیمت گوشیش داد
    بده بیاد دیگ باو