شارژر وایرلس Duo سامسونگ

انتشار تصاویری جدید از شارژر وایرلس Duo سامسونگ و افشای قیمت آن

تصاویر جدیدی از شارژر وایرلس Duo سامسونگ (Wireless Charger Duo) در فضای مجازی انتشار یافت. وب‌سایتی که این عکس‌های زنده را روی خروجی خود قرار داده، از قیمت این شارژر بی سیم در کشور روسیه هم پرده برداشته است.

کمپانی سامسونگ همواره به عرضه‌ی لوازم جانبی در کنار گوشی های هوشمند پرچمدار خود عادت داشت و ظاهرا امسال نیز این سنت را ادامه خواهد داد؛ چرا که گزارش‌های بسیاری از رونمایی شارژر وایرلس Duo سامسونگ به همراه فبلت گلکسی نوت 9 در تاریخ هجدهم مرداد ماه خبر داده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این شارژر بی سیم می‌تواند به طور همزمان دو دستگاه را تغذیه کند. البته برخی گزارش‌های اخیر نیز مدعی شدند شارژری که در کنار گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد، قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را ندارد و در واقع نسخه ارزانتر شارژر وایرلس Duo سامسونگ است.

تصاویر و قیمت شارژر وایرلس Duo سامسونگ

منشا این عکس‌های افشا شده، به روسیه بازمی‌گردد و ظاهرا هم‌اکنون امکان پیش خرید گجت نیز با مبلغی معادل 110 دلار برای مشتریان وجود دارد. از تصاویر پیداست که این شارژر بی سیم قادر به تغذیه همزمان دو دستگاه است؛ شامل دو اسمارت فون، یا یک گوشی هوشمند و یک ساعت هوشمند گلکسی واچ.

البته در مورد زمان رونمایی از گلکسی واچ، اخبار ضد و نقیضی وجود دارد؛ به طوری که برخی منابع، موعد معرفی آن را همزمان با گلکسی نوت 9 در تاریخ هجدهم مرداد ماه می‌دانند و برخی دیگر، مدعی رونمایی از آن در تاریخ دوم شهریور ماه شده‌اند.

فروش مستقل شارژر وایرلس Duo که قطعا جزو برنامه‌های سامسونگ خواهد بود؛ اما باید دید که آیا کمپانی کره‌ای این گجت را در برخی از بازارها به عنوان هدیه‌ای برای پیش خرید گلکسی نوت 9 به مشتریان ارائه خواهد داد یا خیر؟