گوشی انعطاف پذیر

اوپو و شیائومی هم مشغول توسعه گوشی انعطاف پذیر هستند

در کنار سامسونگ و هواوی که نخستین عرضه‌کنندگان گوشی انعطاف پذیر خواهند بود، سال آینده باید منتظر عرضه موبایل های منعطف توسط دو کمپانی چینی اوپو و شیائومی نیز باشیم.

اوایل سال آینده میلادی، هواوی از نخستین موبایل منعطف جهان با طراحی کاملا متفاوت رونمایی خواهد کرد. پس از آن نیز سامسونگ گوشی اختصاصی خود را با نام Galaxy F روانه بازار می‌کند. هرچند، اگر شایعاتی که منابع مختلف در حال گزارش آنها هستند صحت داشته باشد، باید خود را برای معرفی گوشی های انعطاف پذیر توسط چند شرکت دیگر نیز آماده کنیم.

قیمت‌گذاری رقابتی برای گوشی انعطاف پذیر شیائومی

در حال حاضر، هیچ برنامه زمانی مشخصی برای عرضه این محصولات جدید در دست نیست، اما گفته می‌شود شیائومی در حال توسعه گوشی انعطاف پذیر خود بوده و پیش از این همکاری با شرکت‌های تامین‌کننده را هم آغاز کرده است. بر خلاف هواوی و سامسونگ که نمایشگر موبایل های آنها به طرف داخل تا می‌شود، موبایل منعطف شیائومی به طرف بیرون خم شده و در قالب دستگاهی کوچک‌تر ارائه خواهد شد. علاوه بر این، ما هنوز نمی‌دانیم که مدیران چگونه اسمارت فون آینده خود را قیمت‌گذاری خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که محصول جدید سامسونگ با قیمتی نزدیک به 2 هزار دلار روانه بازار شود، در حالی که شیائومی متعهد شده حاشیه سود برای تلفن های هوشمند خود را حداکثر 5 درصد افزایش دهد؛ بنابراین باز هم شاهد قیمت‌گذاری رقابتی از سوی چینی‌ها خواهیم بود.

علاوه بر شیائومی، گفته می‌شود اوپو هم به عنوان یکی دیگر از سازندگان صاحب‌نام چینی مشغول توسعه یک گوشی انعطاف پذیر است. اگرچه ما هیج اطلاعاتی از زمان عرضه و طراحی این تلفن هوشمند نداریم، اما پتنت‌های اخیر چشم‌اندازی از طراحی احتمالی این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهند. در مورد قیمت‌گذاری نیز احتمالا اوپو از سامسونگ الگو خواهد گرفت.

به هر صورت، ظاهرا 2019 سال ظهور تلفن های هوشمند منعطف با حضور حداقل 4 شرکت اصلی و صاحب‌نام است. اگر بخواهیم صرفا پتنت‌هایی که طی چند ماه اخیر منتشر شدند را در نظر بگیریم، موتورولا و ال جی نیز باید به این لیست اضافه شوند. با توجه به محدویت‌ها و چالش‌های موجود در این فناوری، محصولات اولیه این شرکت‌ها در تعداد محدود به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. راستی دیگ خبری از اوپو فایندر ایکس بود چی چی بودش نیست
    یهو اومد یهو غیبش زد

  2. خخ خدا نکنه کسی کاری کنه

  3. در هر صورت هر دو مدلش اصلا جالب نیست.انتظاری که خمیدگی و انعطافش میرفت خیلی با واقعیش فاصله داره

  4. مثلا الان شیائومی خواسته تقلید نکنه اومده رو به بیرون خم میکنه نمایشگراشو😂😂