هواوی آنر نوت 10

هواوی آنر نوت 10 با نمایشگر 7 اینچی و فناوری CPU Turbo معرفی شد

هواوی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) سرانجام رونمایی شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی، امکانات، قیمت و زمان عرضه هواوی آنر نوت ۱۰ همراه گجت نیوز باشید.

بعد از انتشار تیزرها و شایعات فراوان، آنر سرانجام از موبایل جدید خود پرده برداشت. اگرچه ما با بسیاری از ویژگی‌های این فبلت قدرتمند آشنا هستیم، اما سازندگان واقعا ما را با برخی قابلیت‌های غیرمنتظره و جذاب غافلگیر کردند.

آنر نوت 10 به صفحه نمایش 6.95 اینچی آمولد با وضوح 1080×2220 مجهز شده و ضمن کاهش حاشیه‌ها، در آن خبری از ناچ نیست. صفحه نمایش این گوشی از استاندارد HDR10 پشتیبانی کرده و به ادعای سازندگان، 115 درصد از فضای رنگ NTSC را می‌پوشاند.

هواوی آنر نوت 10

دستگاه از تراشه کایرین 970 قدرت می‌گیرد و کاربران می‌توانند آن را در چندین نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم + 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. اینجا از کارت حافظه میکرو اس دی هم پشتیبانی می‌شود، اما در قالب یک خشاب هیبریدی؛ در این صورت باید قید استفاده از سیم کارت دوم را بزنید.

چیپست از نوعی سیستم خنک‌کننده مایع با نام “the nine” به معنی «نه» استفاده می‌کند. این سیستم از 8 لایه برای پراکنده کردن هواوی گرم و یک لایه نهم تشکیل شده است. به ادعای سازندگان، لایه نهم اساسا یک لوله‌ خنک‌کننده مایع هم‌رده با کامپیوترهای شخصی بوده و با 41 درصد عملکرد بهتر در مدیریت گرما، باعث می‌شود دمای دستگاه هنگام پردازش‌های سنگین تا 10 درجه سلسیوس کاهش پیدا کند. اگر این اعداد درست باشند، این سیستم آنقدرها هم بد نیست.

البته، هواوی آنر نوت 10 از فناوری GPU Turbo هم پشتیبانی می‌کند؛ اما حالا ما شاهد معرفی فناوری جدید CPU Turbo نیز هستیم. ترکیب این بهینه‌سازی‌های نرم افزاری، حالتی با عنوان “Double Turbo” را تشکیل می‌دهند که با فشردن کلید فیزیکی تعبیه شده در بخش پایین دستگاه می‌توان آن را فعال کرد.

هواوی آنر نوت 10

قاب پشتی موبایل جدید آنر میزبان سنسور 24 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 16 مگاپیکسلی ثانوی با لنزهای f/1.8 است، در حالی که برای عکاسی سلفی می‌توان از دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کرد. پرچمدار جدید آنر از قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی از جمله تشخیص صحنه نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، هنگام استفاده از اپلیکیشن دوربین می‌توان از کلید Double Turbo به عنوان شاتر هم استفاده کرد.

اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 سیستم نرم افزاری را تشکیل می‌دهند و در نهایت، یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. هرچند، به لطف پشتیبانی از فناوری Super Charge باتری دستگاه در مدت زمانی کوتاه شارژ خواهد شد.

قیمت هواوی آنر نوت 10

هواوی آنر نوت 10 یکی دیگر از پرچمداران اقتصادی هواوی است که با قیمتی رقابتی، در دو رنگ آبی فانتوم (Phantom Blue) و مشکی نیمه شب (Midnight Black) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. مدل پایه این فبلت، 409 دلار قیمت دارد و نسخه‌های 128 گیگابایتی آن با 6 یا 8 گیگ رم نیز به ترتیب با قیمت‌های 468 و 527 دلار به فروش می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. قیمت و کیفیت و همه چیزش عالیه ولی با این قیمت دلار نمیشه اگر با 6 هزارتومنم بیاد بازم ارزش داره

  2. گوشیه خیلی خوبیه،اگه یکم تراکم پیکسلیش بیشتر بود دیگه عالیه عالی تر میشد.

  3. دوستان خواهشا حرف مفت نزنید چینی چینی شما هرچقدرم پولدار پولدار باشید اندازه من گوشی عوض نکردید منم پول دار نیستم پول زحمت کشیدمو حروم کردم من اولین میت سری هواوی داشتم که اشغال بود میت سون هواوی داشتم بینظیر بود زمان خودش میت هشت داشتم فوقالعاده بود دوربینش اشغال بود میت ناین داشتم فوق العاده بدون نقص میت ده داشتم عالی بهترین دررقبا الانم میت ده پرو دارم فوق العادس عالی عالی من سامسونگ تمام سری هاشو تا سال پیش داشتم به غیر از سری جی تمام سری اس تمام سری نوت به غیر از نوت ۲ تمام سری سونی تمام سری الجی فقط جی ۷ نداشتم و وی ۳۰ پس تمام سری های ایفون به غیر از ایفون ایکس پس خواهشا نیاید اینجا بنویسید چینی چینی من تمام زندگیم رو گوشی گذاشتم حتی ماشین نتونستم بخرم بد طرف دوتا گوشی تو زندگیش خرید رفته تو بازار لایو کار کرده میاد نظر میده که نمیشه اعتماد کرد بهش عزیزم نه حالا کشور خودت داره ایفون ایکس تولید میکنه که از چین ایراد میگیری امریکاش با اون عظمتش گوشیاش تو چین میبنده که مفت پاش دربیاد شما خیلی مردی خیلی مخی برو بهترشو تولید کن جالب بود المان بودیم طرف از بزرگای مدلینگ بود ساعت رو دستش سه میلیارد قیمتش بود تیپ کلاس شخصیت قیافه همه چی تمام بد گوشیش هواوی انر ۹ بود خیلیم راضی بود بد اینجا تو ایران صفدر قلی شهشهانی از روستای ملاقلی میاد اینجا کامنت میزاره هواوی چینی بدردنمیخوره خخخ

  4. ترجیح میدم تلویزیون خونمونو بگیرم دستم .اگه اینطوریه خب هرچی بزرگتر بهتر

  5. خوشگله ولی چینیه
    غیر قابل اطمینانه

  6. هوآوی چشه انقد گوشی میده بیرون تند تند