تماس تصویری گروهی واتس اپ

برقراری تماس تصویری گروهی چهار نفره در واتس اپ میسر شد

قابلیت تماس تصویری گروهی به تازگی به واتس اپ به عنوان محبوب‌ترین پیام‌ رسان دنیا اضافه شده است. از این پس می‌توان در واتس اپ تماس‌های تصویری گروهی و متشکل از چهار نفر برقرار کرد.

فیس بوک در جریان کنفرانس F8 که چندی پیش برگزار شده بود، درباره ویژگی‌هایی که قرار است به اپلیکیشن‌های زیر مجموعه این شرکت همچون واتس اپ و اینستاگرام اضافه شوند صحبت کرد. یکی از این قابلیت‌ها امکان برقراری تماس تصویر گروهی در واتس اپ بود و قرار شد این ویژگی در آینده‌ای نزدیک به محبوب‌ترین پیام رسان دنیا افزوده شود.

این شرکت به تازگی خبر در دسترس بودن قابلیت ارتباط گروهی در واتس اپ را منتشر کرده است. از این پس کاربران می‌توانند نه تنها به صورت صوتی، بلکه به صورت ویدیویی در قالب گروهی چند نفره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین به تازگی اعلام شد کاربران واتس اپ در سراسر دنیا، روی هم رفته نزدیک به 2 میلیارد دقیقه در هر روز بر بستر این پیام رسان مکالمه می‌کنند.

تماس تصویری گروهی

روش آغاز تماس تصویری گروهی واتس اپ

به منظور آغاز تماس تصویری گروهی در واتس اپ ابتدا به صورت عادی، با یک کاربر تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنید. سپس یک گزینه در گوشه بالا و سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد که اجازه می‌دهد مخاطبان جدیدی را وارد این تماس کنید. می‌توان در مجموع دو نفر دیگر را نیز به مکالمه یک به یک خود با فردی دیگر اضافه کرد و در نهایت چهار نفر را در گروه نگه داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یعنی تو این چندماه که کاربرای تلگرام داره کم و کمتر میشه واتس اپ داره حسابی از آب گل الود ماهی میگیره هی قابلیتاشو بیشتر میکنه

  2. من یکی هم دیگ حالم از این جملش بهم میخوره .تنها حرفی که بلده همینه
    نه سواد سیاسی داره
    نه از تکنولوژی چیزی حالیش میشه
    نه اطلاعات عمومیش خوبه
    خاک بر سرت فقط

  3. جلوی سروش شصت میلیون نفری مورچه هم به حساب نمیاد این برنامه غربی