قاب های گلکسی نوت 9

قاب های گلکسی نوت 9 سامسونگ را در رنگ‌های مختلف ببینید

تنها دو هفته مانده به رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)، همه تصاویر رسمی قاب های گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شدند. این تصاویر به ما کمک می‌کنند به دید خوبی نسبت به طراحی گلکسی Note 9 دست پیدا کنیم.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در روز هجدهم مرداد ماه رونمایی خواهد شد، اما همانند پرچمداران این شرکت در سال‌های اخیر، در حال حاضر از تمامی مشخصات فنی گوشی آگاهی داشته و می‌دانیم چه شکل ظاهری و سبک طراحی خواهد داشت. علاوه بر آن‌ها، حتی قاب های گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز بر ما پوشیده نبوده و می‌دانیم به محض عرضه، کدام لوازم جانبی گوشی برای خرید در دسترس خواهند بود.

به عنوان برخی قاب‌ های محافظ سامسونگ گلکسی نوت 9 که به صورت رسمی توسط شرکت سازنده گوشی عرضه خواهند شد می‌توان به قاب Clear View و LED View و همچنین Leather (چرمی) اشاره کرد. از همان لحظه عرضه گوشی به بازار، قاب های محافظ Silicone Cover و Protective Standing Cover نیز در دسترس خواهند بود. این قاب های گلکسی نوت 9 از نظر طراحی تفاوتی با مدل‌های عرضه شده برای دستگاه‌های قبلی همچون گلکسی نوت 8، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نخواهند داشت.

رنگ‌های قاب های گلکسی نوت 9 همانند رنگ‌های بدنه گوشی بوده و حداقل از وجود گزینه‌های رنگ مشکی، آبی و مسی و بنفش مطمئن هستیم.

پیش‌بینی شده حدود دو هفته بعد از معرفی رسمی گوشی و از تاریخ بیست و چهارم آگوست (دوم شهریور)، عرضه گوشی و لوازم جانبی رسمی آن به بازارهای سراسر دنیا آغاز شود.

تصاویر رسمی قاب های گلکسی نوت 9