تبلت گلکسی تب ای 10.5

سامسونگ از تبلت گلکسی تب ای 10.5 (Galaxy Tab A 10.5) پرده برداشت

سامسونگ تبلت گلکسی تب ای 10.5 (Samsung Galaxy Tab A 10.5) را با چندین اپلیکیشن مخصوص کودکان معرفی کرد. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی، امکانات و قیمت گلکسی تب ای ۱۰.۵ خواهیم داشت.

بعد از معرفی گلکسی تب S4، سامسونگ از تبلت میان رده جدید خود با نام Galaxy Tab A 10.5 نیز پرده برداشت. این محصول جدید به صورت پیش‌فرض با حالت “Kids Mode” و هشت بازی و اپلیکیشن مخصوص کودکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از جمله این بازی‌ها می‌توان به BRIO World Railway و Toca Hair Salon 3 اشاره کرد.

به لطف حالت چندکاربره (Multi User Mode)، تمام اعضای خانواده با استفاده از حساب کاربری خود می‌توانند از این تبلت استفاده کنند. قابلیت کاربردی Always On Daily Board در تبلت جدید سامسونگ، زمان، قرارهای ملاقات، اطلاعات آب و هوایی و تصاویر را از گالری نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مشترک Tab A و Tab S4، بهره‌گیری از سیستم اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos به منظور ارائه صدایی باکیفیت است.

تبلت گلکسی تب ای 10.5

محصول جدید کره‌ای‌ها از صفحه نمایش 10.5 اینچی TFT LCD با وضوح 1200×1920 (نسبت 16:10) برای نمایش محتوا استفاده می‌کند. اسنپدراگون 450 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای قدرت‌بخش دستگاه است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابیت حافظه داخلی قابل ارتقا خریداری کنند. در نهایت، یک باتری بزرگ 7300 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

تبلت گلکسی تب ای 10.5 در دو نسخه وای فای و LTE Cat. 6، به ترتیب با قیمت‌های 330 و 390 یورو (برای بازار اروپا) به فروش می‌رسد.  24 آگوست (2 شهریور) هم زمان ورود دستگاه به بازار است. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از تبلت سامسونگ را تماشا کنید.

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 10.5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک میکنم خیلی بزرگه