هواوی Talkband B5

هواوی Talkband B5 ؛ هدست بلوتوثی و ردیاب سلامت در یک دستبند هوشمند

هواوی Talkband B5 ، نسل جدید دستبند هوشمند هواوی معرفی و به بازار عرضه می‌شود. این دستبند هوشمند، یک هدست بلوتوثی قدرتمند و تکنولوژی ردیاب سلامت را بر روی مچ دست شما می‌آورد.

هواوی از عرضه جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی Talkband B5 به عنوان نسل چهارم ساعت های هوشمند و همچنین جانشین Huawei Talkband B3 که در سال 2016 روانه بازار شده بود خبر داد.

صفحه نمایش هواوی Talkband B5 مجهز به نمایشگر 1.13 اینچی همراه با منحنی 2.5D و رزولوشن 300 در 160 پیکسل, نمایشگری 2.4 برابر بزرگ‌تر از نسخه قبلی خود را دارا می‌باشد.

هواوی Talkband B5هواوی Talkband B5 همانند ورژن‌های قبلی خود یک دستگاه ترکیبی 2 در 1 است که به صورت هدست بلوتوثی و ردیاب سلامت هوشمند عمل می‌کند. این دستگاه جدید کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند به صورت روزانه از سلامت بدن خود اطمینان حاصل نمایند و حتی یک تماس از دست رفته در هنگام جلسات کاری و تمرینات ورزشی و پرواز نداشته باشند. هواوی Talkband B5در طرح‌های متنوع ورزشی فشن و اداری متناسب با هر سلیقه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همگام‌سازی هواوی Talkband B5 با گوشی تلفن همراه

دستگاه HUAWEI TalkBand B5 با دستگاه‌های تلفن همراه مصرف کننده به خوبی همگام‌سازی می‌شود. همچنین با اولین تراشه سه هسته‌ای صوتی، تکنولوژی کاهش صدای دوگانه در میکروفون و اتصال بلوتوث با کیفیت بالا برای جلوه‌های صوتی واضح ساخته شده است. هواوی TalkBand B5 با قابلیت Phone Finder ادغام شده است تا به کاربران کمک کند که دستگاه گمشده خود را که در محدوده بلوتوث قرار دارد پیدا کند و با امکان عکاسی از راه دور به مشتریان اجازه می‌دهد از راه دور عکس بگیرند.

صفحه کلید HUAWEI TalkBand B5 با تکنولوژی HUAWEI TruSeen از تکنولوژی کنترل ضربان قلب کاربر در حال دویدن، دویدن بر روی تردمیل، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در فضای بسته، سوارکاری و دوی آزاد استفاده کرده است.

فناوری ردیابی HUAWEI Trusleep که مورد تایید مرکز CDB در دانشکده پزشکی هاروارد می‌باشد، می‌تواند به دقت مراحل مختلف خواب، شامل خواب عمیق و سبک، مرحله خواب REM و بیداری را برای کمک به کاربران در اختیار آنها قرار دهد.

HUAWEI TalkBand B5 دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با درجه IP57 می‌باشد، بنابراین در شرایط بارندگی و برف و در برابر عرق و شستن دست نیز کارایی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی صفحش بلند و بده به هر دستی نمیاد

  2. فقط مونده بود هوآوی از این ساعتا بده بیرون
    گل بود و به سبزه نیز آراسته شد