نمایشگاه خودرو پاریس 2018

نمایشگاه خودرو پاریس 2018 ؛ انتظار ملاقات با چه خودروهایی را داریم؟

نمایشگاه خودرو پاریس 2018 تا چندی دیگر رسما برگزار خواهد شد. انتظار ملاقات با چه خودروهایی از برندهای آئودی، بی ام و، دی اس، رنو، پورشه، مرسدس بنز و غیره را باید در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ داشته باشیم؟

پس از نمایشگاه خودرو ژنو 2018، نمایشگاه پاریس را باید بزرگترین نمایشگاه صنعت خودرو در جهان دانست که در آن خودروسازان از آخرین محصولات و طرح‌های مفهومی آینده‌ی خود پرده برداری می‌کنند. ما سال گذشته در این نمایشگاه شاهد رونمایی از خودورهای جذابی همچون لندرور دیسکاوری،‌ نیسان میکرا و فولکس واگن آی دی کانسپت بودیم. با این حال بسیاری از خودروسازان بزرگ تصمیم گرفته‌اند تا در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 شرکت نکنند. فولکس واگن، فورد، ولو، نیسان و ولو را نمی‌توانیم امسال در پاریس ببینیم.

البته همچنان برندهای بزرگ دیگری به این نمایشگاه پای می‌گذارند. همین بهانه‌ی خوبیست تا ما پیش‌نمایشی را به نمایشگاه خودرو پاریس 2018 و خودروهایی که انتظار ملاقات با آن‌ها را داریم داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پیش‌نمایش نمایشگاه خودرو پاریس 2018

آئودی A1

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

پروسه‌ی آشکارسازی A1 جدید از هم اکنون آغاز شده است و قطعاتی از این خودرو را ما در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آئودی می‌توانیم ببینیم. با این حال هنوز برای یک نشت درست و حسابی که بتواند این خودرو را به طور کامل به نمایش بگذارد زود است. این خودرو رسما در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 پرده برداری خواهد شد.

آئودی A4

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

آئودی رقیب سری 3 مجصولات خودش را با ظاهری تراش خورده‌تر و به مراتب استانداردتر روانه‌ی بازار خواهد کرد. این خودرو هم در تابستان معرفی و هم به فروش خواهد رسید، پس انتظار داریم برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس با آن ملاقات کنیم.

بی ام و سری 3

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

بی ام و از زمانی که مرسدس بنز C‌ کلاس موفق به پرفروش‌ترین خودرو کامپکت قاره اروپا شده، قافیه را به رقیب دیرینه خود باخته است. این برند حالا در تلاش است تا با G20 خود بسیاری از فضای از دست رفته را بازگرداند.

بی ام و X5

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

در حالی که رقیب جگوار F-Pace ،‌بی ام و X5 معرفی شده است، اما برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. آن دارای یک ظاهر جدید، معماری به اشتراک گذاشته شده بین سری 5 و 7 و همچنین بزرگ‌تر از هر جهت نسبت به نسل پیشین خودش است.

بی ام و Z4

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

مدت‌هاست که می‌گذرد، اما Z4 جدید در پاریس به عنوان رقیب بازسازی شده پورشه باکستر و مرسدس بنز SLC به میدان می‌آید. بی ام و امیدوار است تا با تمرکز بازنگری شده بر توانایی‌های پویای خودرو جدیدش، بتواند نگاه متفاوتی بر روی آن نسبت به نسل پیشینش به وجود آورد.

DS 3 کراس بک

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

هجوم DS‌ به بازار SUV همچنان با 3 کراس بک همچنان ادامه دارد. این خودرو یک رقیب جدی دبرای بی ام و X1 و جگوار E-Pace محسوب می‌شود. این خودرو کمی شبیه به خودروی مفهومی DS X E-Tense است که در نهایت جایگزین 3 هاچ پیر خواهد شد.

کیا Proceed

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

نسخه جذاب شده‌ی سید با نام Proceed جایگزین نسخه هاچبک سه دری خواهد شد که فروش ضعیفی را تجربه کرد و حالا می‌خواهد جای آن را به طور کامل بگیرد. ما پیشتر طرح مفهومی از این خودرو را دیده‌ایم، اما امیدواریم ظاهر طرح نهایی آن به مراتب جذاب‌تر باشد.

لکسوس LC لیمیتد ادیشن

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

یک رنگ و طراحی داخلی خاص باعث وجه تمایز نسخه لیمیتد ادیشن لکسوس LC شده است. نکته جالب توجه تنها عرضه 10 نسخه از این خودرو در بریتانیا است که 5 مدل آن هیبریدی و 5 مدل دیگر تنفس طبیعی V8 خواهد بود.

مرسدس بنز AMG A32

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

نسخه‌ی داغ هاچ بک جدید مرسدس بنز اوایل سال 2019 همراه با یک پیشرانه 300 اسب بخاری روانه‌ی بازار خواهد شد. این نسخه کمی کوچک‌تر از مدل A45 با یک پیشرانه 400 اسب بخاری است. این خودرو رقیب آئودی S3 و فولکس واگن گلف R است،‌در حالی که مدل A45 را باید رقیب RS3 و بی ام و M2 بدانیم.

مرسدس بنز A کلاس سالن

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

مرسدس نیز یک خودرو A‌ کلاس برای رقابت با آئودی A3‌ سالن طراحی کرده است. ای کلاس سالن مشخصاتی همانند نسخه چینی آن دارد که ارائه کننده فاصله محوری طولانی است، اما ظاهر کلی آن به سبک خودروهای اروپایی خواهد بود.

پژو 508 SW

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

خودرو سالن پژو حالا یک شکل فست بک جدیدی را به خود گرفته است. طراحی این خودور تند و تیزتر شده است و می‌توانیم برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 با آن ملاقات کنیم.

پورشه ماکان

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

SUV کوچک پورشه از سال 2014 با ما همراه است، پس حالا زمان آن فرا رسیده تا یک نسخه جدید از ماکان را ببینیم. ما پیشتر تصاویری از یک نسخه پیش تولیدی آن را دیده بودیم و باید بگوییم در نخستین نگاه بسیار عالی است. امیدواریم تا انتهای سال بتوانیم پورشه ماکان جدید را در خیابان‌ها ببینیم.

رنو کانسپت

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

هنوز تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد رنو قصد دارد از یک خودرو مفهومی در نمایشگاه خودرو خانگی خود پرده برداری کند. این شرکت پیشتر از یک طرح مفهومی به نام Trezor پرده برداری کرده بود. رنو ترزور یک ابرخودرو است که می‌تواند مسیر آینده‌ی طراحی محصولات رنو را به نمایش بگذارد.

اشکودا کاروک اسکات

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

اشکودای جدید حالا برای عاشقان آفرود مناسب‌تر شده است که می‌توانند بین دو پیشرانه دیزلی و یک پیشرانه بنزینی یکی را برگزینند. همچنین به صورت استاندارد این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است.

اشکودا کاروک اسپورت لاین

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

علاقه‌ای به آفرود ندارید؟ اشکودا از یک نسخه جذاب کاروک به نام اسپورت لاین برای شما در پاریس پرده برداری خواهد کرد که به یک پیشرانه 2 لیتری TSI با توان 187 اسب بخار در زیر کاپوت خود مجهز خواهد بود.

اشکودا کودیاک vRS

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

نخستین SUV جذاب اشکودا و دومین مدل از محصولات سری vRS پس از پایان عمر Fabio vRS، حالا می‌تواند سریع‌ترین SUV هفت صندلی در محدوده نورنبرگ باشد. این خودرو پیش از عرضه در پایان سال، به صورت رسمی در پاریس معرفی خواهد شد.

سوزوکی

نمایشگاه خودرو پاریس 2018

خودروساز ژاپنی در ارائه پیشنهادات شگفت انگیز شهرت ویژه‌ای دارد و در سال جاری نیز سوزوکی قصد دارد نخستین مدل جدید Jimmy 4×4 خود را در پاریس معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این بازدید برای عموم آزاده ؟ یا شرایط خاص داره

  2. این ماشینای الکی فقط ظاهر دارن

  3. مگه فقط عکساشونو ببینیم